12 June 2026
میگویند: مشاور قالیباف هم که گفته از اول نظرش با آتش‌بس نبودهمیگوییم: بله ممکن است نظر شخصیِ او و خیلی از ما حتی، خیلی موافق آتس‌بس نبوده باشد؛ولی وقتی تصمیم مجموعه نظام بر #آتش‌بس شد، ما مصلحت و تصمیم نظام رو بر نظر و منافع شخصیِ خودمان مقدّم دانستیم و بجای جوّسازی علیه حاکمیت، از این تصمیم نظام…Show more
Profile picture of ‌توحید فتحی زاده‌
@tohidfa12 June 2026
Replying to
بله حالا همینها میگفتند که آنها شخص اول رو مجبور به آتش بس کرده اند ... حالا همین جملات رو مستند میکنند که ما از اول گفتیم فلان و بیسار... نمیتوانند بفهمند رهبر مستقل تصمیم میگیرد بعداز مشورت ها با مشاورین و فرماندهان و سران قوا وشعام
Profile picture of ‌مسعود‌
@Masoud_hamedan12 June 2026
Replying to and
آره، همه چیز با رهبری هماهنگ شده. #دیاثت_سیاسی
Profile picture of ‌توحید فتحی زاده‌
@tohidfa12 June 2026
رهبری خودشان ناراضی باشند واضح بیان میکنند مثل برجام ... وگرنه نمیشود همه جملات رو اینطوری اجباری اعلام کرد
Profile picture of ‌Az‌
@user17742845883412 June 2026
بله این هم از نکات دیگری هست که میگویند... مشکل اصلی متن برجام نبود بدعهدی طرف مقابل بودی . متن رهبری را بخوانید کامل نوشته https://virasty.com/tohidfa/1780688024636759729
استدلال این است رهبری تیم مذاکره کننده را امین خطاب کردند و البته خسارت برجام هم به خباثت دشمن نسبت دادند ...منتها باز ادامه بدهم شما تحمل شنیدن فضایل مذاکرات رو نداریدhttps://virasty.com/tohidfa/1779871788769251588
11:06 - 12 June 2026

1 Reactions
311 Views


3 Replies

Profile picture of ‌هادی یاسبلاغی‌
@Hadi_yasbolaghi12 June 2026
مشکل اصلی اتفاقا متن برجام بود.نقش سفیدشو نداسته باشید.

Profile picture of ‌Az‌
@user17742845883412 June 2026
Replying to and
متن برجام را خوندین, شما؟

Profile picture of ‌محمد یاسبلاغی‌
@user17218471582012 June 2026
برجام خیلی خوب است.در برجام امضای کری تضمین است.در برجام اصلا اسنپ بک وجود نداشت.رئیس بانک مرکزی در باره نتایج برجام اصلا نگفت تقریبا هیچ.روز اول برجام اصلا آمریکا تحریمی اضافه نکرد چون برجام خوب بود و او نمی توانست تحریم اضافه کند. بعد از برجام شرکت توتال آمد و استخراج گاز انجام داد و ....