@asadazadi12hReplying toماشاءالله ؛ چقدر زیبا و قشنگ، مدبرانه و متفکرانه و منطقی و برهانی راز ماندگار ی عاشورای حسینی را در دل واژگان با غلبهی نگاه پدیدارشناسی به سرزمین تشنهی ما بیان فرمودید یک جهان سپاس
@Shahpar10hReplying to۱۴ قرن بعد که نباید مسأله ما هنوز همون باشه. الان دنیا بعد از تجربه کردن راههای مختلف به جنگ اپستینیها و دین حسین علیه السلام رسیده. ببینیم آزادانه کدام سمتیم؟!
@Nabze10hReplying toفراموش نکنیم قیام سیدالشهداء برای برچیده شدن #ظلم و #فساد یزید و یزیدیان بود...۷۲ نفر با امام ماندند تا با #بیدینی_تحمیلی مبارزه کنند...با شرابخواری یزید و یزیدیان مبارزه کنندبا میگساری و سگبازی یزید و یزیدیان #مبارزه کنند...