هروقت کسی راه غلطی برود رهبری مثل زمان روحانی و این توییت میزنه دهنش. تا اینجا رفتار آقا و به تبع ایشان ماها با پزشکیان مثل روحانی نبوده ولی برخورد دوستان عین روحانی است و این دور از مشی رهبری است. برداشت من از سخنان پزشکیان موافقت با اصول کلام آقاست و مخالفتی نمیبینم که چیزی بگم. نقدهایم رو نوشتم.

