7 February 2025
‏اسم مذاکره را می‌آورند که چیز خوبیست. انگار کسی باخوب بودن آن مخالف است! امروز وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران یکی ازپرکارترین وزارت خارجه‌هاست؛ با دنیا همه جور مذاکره میکنند و قرارداد میبندند. استثنا آمریکاست. البته رژیم صهیونیستی را اسم نمی‌آورم، چون دولت نیست. یک باند جنایتکار غاصب است.
من به وجود چنین رهبر شجاع و حکیمی افتخار می کنم
18:26 - 7 February 2025

6 Reactions
416 Views