3d
اکنون که حق روشن شده است، جای «دیدی گفتم» نیست؛ مردم عادی و حتی فعالین مجازی که تاکنون پشت جریان مذاکره بازی می‌کردند برادران ما هستند.هزینهٔ تسلیم در مقابل خواست ولیّ را برای این افراد، بالا نبریم.
اتفاقا باید از همه طرف راه فرار رو ببندیم و هزینه ی ایستادگی در امام و امت را چنان بالا ببریم که کسی دیگه نتونه ! !
07:16 - 19 June 2026



2 Replies

Profile picture of ‌علی برزگر‌
Replying to
برای رسانه‌های سازمان‌یافته‌ای که به شروط آقا می‌گن لوبیای سحرآمیز، بله. ولی برای مردم عادی کوچه و بازار که فریب خوردن، و رسانه‌ای‌های فریب‌خورده، خیر

Profile picture of ‌۲۱۳ ۵۰۴‌
من با پروژه‌بگیرا و افراد مطلع کاری ندارم ولی بسیاری از افرادعادی فکر می‌کردند واقعا همه چیز با رهبر هماهنگ است.اون ها هم از باب اطاعت از رهبر و نظام فکر می‌کردند مخالفین مذاکره تندرو هستن چون درواقع امضای رهبر پای مصوبات شعام هست گمان می‌کردن که اگه صلاح ندونن امضا نمی‌کنن