اکنون که حق روشن شده است، جای «دیدی گفتم» نیست؛ مردم عادی و حتی فعالین مجازی که تاکنون پشت جریان مذاکره بازی میکردند برادران ما هستند.هزینهٔ تسلیم در مقابل خواست ولیّ را برای این افراد، بالا نبریم.
@abizaki3dReplying toبرای رسانههای سازمانیافتهای که به شروط آقا میگن لوبیای سحرآمیز، بله. ولی برای مردم عادی کوچه و بازار که فریب خوردن، و رسانهایهای فریبخورده، خیر
@Ft_2132dReplying to andمن با پروژهبگیرا و افراد مطلع کاری ندارم ولی بسیاری از افرادعادی فکر میکردند واقعا همه چیز با رهبر هماهنگ است.اون ها هم از باب اطاعت از رهبر و نظام فکر میکردند مخالفین مذاکره تندرو هستن چون درواقع امضای رهبر پای مصوبات شعام هست گمان میکردن که اگه صلاح ندونن امضا نمیکنن