اکنون که حق روشن شده است، جای «دیدی گفتم» نیست؛ مردم عادی و حتی فعالین مجازی که تاکنون پشت جریان مذاکره بازی میکردند برادران ما هستند.هزینهٔ تسلیم در مقابل خواست ولیّ را برای این افراد، بالا نبریم.
Replying toاتفاقا باید از همه طرف راه فرار رو ببندیم و هزینه ی ایستادگی در امام و امت را چنان بالا ببریم که کسی دیگه نتونه ! !