3 August 2025
بنده به شما رای ندادم ولی از لحظه ی اعلام نتایج تا الان بدون دریافت یک ریال با تمام توان ازتون دفاع کردم و کلی هم هزینه دادم و اهل فاکتور کردن نبوده و نیستم. همچنانچه با دولت قبل در یکسال اول چنین کردیم ولی بعد این جای هیچ دفاعی نیست و باید نتایج کارهای شما در سفره ملموس باشد که تا الان چنین نیست.
واقعیت اینه که حمایت از ایشون دیگه فالور ساز نیست خودمون رو گول نزنیم.اون سید بزرگوار هم بدجور به گردن امثال شما حق داره تخریش روتا آخر ادامه دادید چون اون موقع تو بورس بود
12:46 - 3 August 2025

61 Views