4 April 2026
ایران انگار تو تله"زیرساخت" گیر افتاده!دانشگاهانستیتو علمیپتروشیمیکارخونه داروپل،مدرسه،هنگ مرزینیروگاه اتمی همه رو زدنهنوز داریم بیاتیه میدیم اگه زیرساخت بزنی اِل میکنیم... خب بکن دیگه معطل چی هستی🙄
Replying to
و از اون غمناک تر اینکه صدا و سیما حمله به پل که حمله ناجوانمردانه‌ای هم بود رو انقدر بزرگ میکنه اما حمله به اساسی ترین پتروشیمی و نیروگاه های اون در حد زیرنویس شبکه خبر هم نمیپردازه!!! در صورتی که اگر قرار بود ایران پاسخ درخور بده صدا و سیما باید به این موضوع میپرداخت ...
23:34 - 4 April 2026

1 Reactions
159 Views