آخه ابله مگه من اینو گفتم ؟!این یکیه مثل خودتون
@user16911635052723 May 2026Replying to and 25 othersآخه ابله مگه من اینو گفتم ؟!این یکیه مثل خودتون
@shahidhosein313o23 May 2026Replying to and 25 othersپس چراجلیلی عرضه نداره اینو ازدولت سایه بندازه بیرون؟؟
@user16911635052723 May 2026Replying to and 25 othersاین سیاست کثیف گروهک اصلاحاته. یه نفر رو داخل رقیب نفوذ ميدند و بعدا ازش بهره میبرند. من نمیدونم رادمان چه خریه ولی یادمه برای احمدی نژاد، امثال داوری و رحیم مشایی رو که بعدا معلوم شد با اصلاحات و شخص جهانگیری مرتبط بودند
@shahidhosein313o23 May 2026Replying to and 25 othersجلیلی عرضه نداره اینو عزل بکنه اون وقت میخواد یه کشوررواداره بکنه؟؟؟!!!!اگه رادمان هم مثل مشایی وبقایی نفوذیه پس جلیلی هم به سرنوشت احمدی نژاددچارخواهدشد
@Sore140023 May 2026Replying to and 25 othersکم ک میارن میندازن گردن بقیه بگو ثابتی ک گفت حاکمیت کل کشور میخواهیم هم اصلاحاتی هست ،؟؟.یا سعیدیسم ؟؟یا عرفان حیدری ک مستقیم نامه مسولیت از جلیلی گرفت !!!انقدر کثافت طیف سایه هست ک گردن کل مردم دنیا بزارید بازم هست
@Mila_n23 May 2026Replying to and 25 othersخب معلومه کی این ادعا رو داره ... همونایی ک شهید رو تخریب کردن و بعد دیدن نونشون تو سواستفاده از نام شهیده. وگرنه هیچکس ب اندازه ی ایما مرز وقاحت رو جا ب جا نکرده
@user16911635052723 May 2026Replying to and 25 othersاینم باز نمیشه ولی بازم مطمئنم چیزی از توهین جلیلی به رئیسی توش نیست .ضمنا یه بار دیگه ویراستتو بخون ببین کیا نون بنرخ روز خوردند و الان سرکارند .
@Mila_n23 May 2026Replying to and 25 othersههه ثابتی دختر جلیلیه ... میگه ما دنبال سایه در حاکمیتیم اصلااااا خوب گفته .. چون دختر جلیلیه ... و جلیلی امام شماست و شما غلام جلیلی... حتما هزار جان گرامی فدای نام جلیلی ها ؟؟؟؟
@tumber23 May 2026Replying to and 25 othersمن یه فیلم براتون میذارم از آقای پناهیان ایشون هم در مورد حجاب که چند روز پیش حرف اشتباه زده بودند ولی ایشون هم سمت شماست ببینید حداقل انتقاد میکند و راهنمایی میکند بعد به من و امثال من بگید که کار مسئولین خیلی هم درسته و ما اشتباه میکنیم.4 MB
@Mila_n23 May 2026Replying to and 25 othersانتقاد و فحش و اهانت رو برید یاد بگیرید خیلی از مشکلات حل میشه... الان اونهمه فحش جلیلیچیا و نزدیک ترینا ب جلیلی اسمش انتقاده آیا ؟؟؟؟
@Mila_n23 May 2026Replying to and 25 othersشما ادب رو رعایت کن ... اینکه میگیم موزیانه نبود رفتار پزشکیان فحشه ؟؟؟ خب ب من چه کسی رفتارش موزیانه بوده و ب خودش گرفته ؟؟؟