27 اسفند 1404
از کشور های خارجیبابت نگهداری این وحوش پهلوی فنکمال تشکر رو می‌کنیم🙏🏼
1 MB
Profile picture of ‌(2)Negar‌
@Nanna29 اسفند 1404
Replying to
متاسفم برای نگهبانی تیمارستان امین اباد
عزیز اونجا اکثر مراجعین افسرده‌اند اینطوری نیستند به شخصیت اونها توهین نکن.
09:07 - 1 فروردین 1405

40 Views


1 Reply

Profile picture of ‌(2)Negar‌
@Nanna1 فروردین 1405
کجا دیوونه هارو به تخت میبندن؟این از همونجا فرار کرده