4d
جناب آقای محسنی اژه‌ای عزیز و گرامی ● آيا اين برخی افراد که‌ از روی غفلت‌ حرفهایی می‌زنند که بدون تردید دشمن را خوشحال می‌کند و اتحادملی را به خطر می‌اندازد شامل برخی از مسئولین کشور هم‌ می‌شود یا خیر؟● آيا کسی که این نوع حرفهای دشمن شادکن را هميشه تکرار می‌کند از روی غفلت‌ است‌ يا جهل و یا عمد؟●…Show more
دشمن و اذناب او، از اتحاد و انسجام ملت ایران، کلافه شده‌اند و درصدد مخدوش کردن این وحدت مقدس هستند. گاهی برخی افراد از روی غفلت حرف‌هایی می‌زنند که بدون‌تردید این حرف‌ها دشمن را خوشحال می‌کند و مورد سوء‌استفاده او قرار می‌گیرد.
اصولا قوانین برای تادیب زیر دستان تعیین شده وشامل بزرگان وبزرگ زادگان نمیشود .در کشور ما هم اگر مسئولی حرف مفت زد وحتی هم نظر دشمن هم باشد ،چون مسئول است ،نمیشود با او برخورد کرد .وهیچ قانونی بشما این حق برخورد را نمیدهد.
10:55 - 23 June 2026

2 Reactions
194 Views