کودتا و متجاوزین سخنگویان داخلی دارند مثل برخی از اساتید علوم سیاسی و برخی از خود فیلسوف و عالم پنداران بی سو اد که فقط، در بوقهای وابسته به جریان سرمایه سالاری وابسته تبلیغ و تشویق می شوند.

@user172434622827 June 2026کودتا و متجاوزین سخنگویان داخلی دارند مثل برخی از اساتید علوم سیاسی و برخی از خود فیلسوف و عالم پنداران بی سو اد که فقط، در بوقهای وابسته به جریان سرمایه سالاری وابسته تبلیغ و تشویق می شوند.
@user172434622827 June 2026به نظر می رسد صادق زیباکلام از مصونیت اهنین برخوردار است که در مصاحبه با خارجی ها عملا ایران و رهبری را متهم و امریکا و اسراییل را مثل همیشه از جنایت و ظلم تبرئه می کند اگر این اقا در ترکیه یا هر کشور جنگزده و تحت فشار دشمن بود جرات ابراز یک کلمه نداشت چون قبل از ان در زندان بود
@user172434622821 June 2026مگر فقط بمباران ضاحیه و بیروت نقض اتش بس هست یعنی پنجاه روز کشتن شیعیان لبنان و رهبران حزب الله اشغال جنوب و شهرهای صور و نبطیه و مرجعیون نقض اتش بس نیست ؟
@user172434622821 June 2026خدا را خدا را بداد حزب الله برسید بخدا که هیچ عذری پذیرفته نیست در پیشگاه الهی اگر ما ایرانیان انطور که ادعا می کنیم ایمان داریم