4d
جناب آقای محسنی اژه‌ای عزیز و گرامی ● آيا اين برخی افراد که‌ از روی غفلت‌ حرفهایی می‌زنند که بدون تردید دشمن را خوشحال می‌کند و اتحادملی را به خطر می‌اندازد شامل برخی از مسئولین کشور هم‌ می‌شود یا خیر؟● آيا کسی که این نوع حرفهای دشمن شادکن را هميشه تکرار می‌کند از روی غفلت‌ است‌ يا جهل و یا عمد؟●…Show more
دشمن و اذناب او، از اتحاد و انسجام ملت ایران، کلافه شده‌اند و درصدد مخدوش کردن این وحدت مقدس هستند. گاهی برخی افراد از روی غفلت حرف‌هایی می‌زنند که بدون‌تردید این حرف‌ها دشمن را خوشحال می‌کند و مورد سوء‌استفاده او قرار می‌گیرد.
شعام و من جمله جناب اژه ای کاری کردند که دشمن از شادی عربی میرقصه اصلا حواسش به بقیه حرفها نیست که شاد بشه یا غمگین
13:08 - 23 June 2026

86 Views