یالثارات الحسینی

‌یالثارات الحسینی‌'s header picture
ی

یالثارات الحسینی

@user173279557333
Joined November 2024

یالثارات الحسینی Replied

Profile picture of ‌غلامحسین محسنی اژه‌ای‌
برخورد با محتکران متناسب با شرایط جنگی تشدید شده استما در این زمینه و همچنین در خصوص تسریع در تعیین تکلیف پرونده‌های مربوطه، تاکیدات لازم را به دادستان‌ها داشته‌ایم و آماده کمک به بازرسی‌های سازمان تعزیرات نیز هستیم.
5 MB
Replying to
کاش ریشه ای تر کار میکردید ، کله گنده ها را می گرفتید

یالثارات الحسینی Replied

Profile picture of ‌احمد عاشق شهادت‌
دیگه نمیگه که علت کم شدن حملات دشمن در روزهای یکشنبه و دوشنبه، بسته شدن #تنگه‌_هرمز در بعدازظهر روز شنبه تا بامداد یکشنبه برای ساعاتی بود و دوباره تنگه را باز کردن، حملات خفیف صهیونی، از بعدازظهر دوشنبه شروع و امروز سه‌شنبه حملات وحشیانه دشمن شدت پیدا کرده#لبنان #ایران #جنگ #اللهم_عجل_لولیک_الفرج
ادعای امروز قالیباف: اگر به سوییس نمیرفتیم خون بیشتری از شیعیان لبنان ریخته میشدادعای فردای قالیباف:اگر هسته‌ای را رقیق نمیکردیم خون بیشتری از مردم ایران ریخته میشداگر تنگه هرمز را باز نمیکردیم دچار تورم میشدیماگر گندم آمریکا را نمیخریدیم دچار قحطی میشدیماگر خلاف نظر رهبری عمل نمیکردیم..
جناب قالیباف بشتابید به سوییس که مجدد حملات اسرائیل به جنوب شروع شد.

یالثارات الحسینی Replied

Profile picture of ‌محمدباقر قالیباف‌
📍تصور تضاد میان میدان نظامی و میدان دیپلماسی اشتباه است|بدون دیپلماسی، زحمت عرصه میدان به ثمر نخواهد نشست🔖رئیس هیأت مذاکره‌کننده ایران در پرواز بازگشت از مذاکرات چهارجانبه سوئیس:📌برخی دوستان احساس می‌کنند میدان دیپلماسی با میدان نظامی در تضاد است؛ اساساً این تصور اشتباه است.📌در میدان نظامی…Show more
6 MB
Replying to
هر چه درمیدان داشتیم به ثمن بخس دادید

یالثارات الحسینی Replied

Profile picture of ‌محمدباقر قالیباف‌
آزادسازی پول‌های بلوکه شده و رفع تحریم های نفتی در سفر سوئیس نهایی شدرئیس هیأت مذاکره‌کننده ایران در پرواز بازگشت از مذاکرات چهارجانبه سوئیس:🔹برای آزادسازی اموال بلوکه‌شده، در بند ۱۱ باید دو مبلغ ۶ میلیارد دلاری آزاد می‌شد که پیش‌تر اقدامات آن در سفر به قطر انجام شده بود، اما امضای نهایی آن بای…Show more
8 MB
Replying to
نفت در برابر غذا، مانند عراق اشغال شده برای نجات کشاورزی ورشکسته آمریکا ( در برابر چین )

یالثارات الحسینی Replied

Profile picture of ‌محمدباقر قالیباف‌
بر اساس مذاکرات سوئیس، ایران و آمریکا باید هر دو تمامیت ارضی لبنان را تضمین کنند/رژیم صهیونیستی با روند مذاکرات به‌شدت مخالف است؛ زیرا نابودی خود را در این مسیر می‌بیندرئیس هیأت مذاکره‌کننده ایران در پرواز بازگشت از مذاکرات چهارجانبه سوئیس:🔹در تفاهم‌نامه، بر پایان جنگ در ایران و متحدانش، یعنی ج…Show more
9 MB
Replying to
#خطای_محاسباتی جدا کردن آمریکا از اسرائیل

یالثارات الحسینی Replied

Profile picture of ‌محمدباقر قالیباف‌
تنگه هرمز با ترتیبات ایرانی و توسط ایران اداره خواهد شد/ ایجاد خط تماس برای حل مشکلات کشتی‌هارئیس هیأت مذاکره‌کننده ایران در پرواز بازگشت از مذاکرات چهارجانبه سوئیس:🔹جزو نفرات اولی بودم که در آغاز جنگ به‌روشنی گفتم همه بدانند هرگز اداره تنگه هرمز به وضعیت قبل از جنگ باز نخواهد گشت. البته قوانین…Show more
8 MB
Replying to
الان که بذگشته

یالثارات الحسینی Replied

Profile picture of ‌محمدباقر قالیباف‌
📍 اگر به سوئیس نمی‌رفتیم، هر لحظه خون بیشتری از مسلمانان و شیعیان لبنان ریخته می‌شد
Replying to
پس چرا اول تنگه را بستید ؟

یالثارات الحسینی Replied

Profile picture of ‌غلامحسین محسنی اژه‌ای‌
چه کسی می‌خواهد به آمریکا که دشمن آشکار ماست اعتماد کند؟ همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، تعدادی از مسئولین، دلسوزانه و با حُسن‌نظر و مبتنی بر تشخیصی که در ارتباط با مصالح نظام و نحوه‌ی مقابله با دشمن آمریکایی داشتند، شیوه مذاکره را برگزیدند؛ این امر به هیچ‌وجه به معنای تسلیم در برابر امریکا نی…Show more
یقین داریم که صراط مستقیم، همان اطاعت و تبعیت محض از رهبری معظم انقلاب است.باید بدانیم که ایشان چه نظری دارند و چه چیزی موجب رضایت ایشان است. نکند آنجا که نظر ما منطبق با نظر ولی‌فقیه است، بر آن نظر، اصرار ورزیم و آنجا که امرِ ولی‌فقیه را قبول نداریم، طور دیگری رفتار کنیم! این موضوع در تاریخ ات…
Show more
Replying to
چرا جلو بی قانونی های دولت را نمی گیرید؟

یالثارات الحسینی Replied

Profile picture of ‌محمدباقر قالیباف‌
📍تهدیدهای آمریکایی‌ها را به جایی حساب نمی‌کنیم| آماده پاسخ هستیم🔖رئیس مجلس در واکنش به لفاظی رییس‌جمهور آمریکا در حساب کاربری خود در شبکهٔ ایکس نوشت: 📌با خودشان فکر نمی‌کنند که اگر تهدیدهایشان نتیجه‌ای داشت، به استیصال امروز نمی‌رسیدند؟ ما تهدیدهای آمریکایی‌ها را به جایی حساب نمی‌کنیم.📌بهت…Show more
Replying to
اینجوری حافظ عزت و شرافت ایران عزیز هستید ؟!

یالثارات الحسینی Replied

Profile picture of ‌خبرگزاری صدا و سیما‌
وزیر اقتصاد: مبلغ کالابرگ حتما متناسب با تورم افزایش می‌یابد🔹مدنی‌زاده: در حال حاضر که رفع محاصره صورت گرفته است، منابع نفتی کشور تامین می‌شود و امیدوارم منابع افزایش کالابرگ نیز تامین شود. 🔹میزان درصد افزایش مبلغ کالابرگ بستگی به تأمین منابعی است که از محل فروش نفت به دست می‌آید. 🔹پیش‌ از …Show more
Replying to
مگر حقوق کارگر روزمزد است که اگر یک روز کار کنه شب با پول میره خونه ، و بالعکس مگر پول فروش نفت در طی 40 روز جنگ با عزت که چند برابر فروختید وصول کردید که در آتش بس ذلیلانه 60 روزه به خاطر محاصره پولی نگرفتید ،

یالثارات الحسینی Replied

Profile picture of ‌محمدباقر قالیباف‌
📍دیدار نخست وزیر پاکستان با محمدباقر قالیباف📌هیئت پاکستانی متشکل از شهباز شریف نخست‌وزیر، عاصم منیر فرمانده کل ارتش و محسن نقوی وزیر کشور پاکستان امروز یکشنبه ۳۱خرداد ۱۴۰۵ با محمدباقر قالیباف رئیس هیئت ایرانی میناب ۱۶۸ در زوریخ سوئیس دیدار و گفت‌وگو کردند.
+4
Replying to
مذاکره عزتمندانه، شرافتمندانه ؟! مراقب باشید با گروگانگیری شما قرار نباشد ضرر مضاعف کنیم

Profile picture of ‌حمیدرضا مقصودی‌
عده‌ای از آقایان که امروز فهمیده‌اند آتش‌بس اشتباه بوده است، یا این‌که متوجه شده‌اند که امکان اقناع مردم نسبت به این اشتباه وجود ندارد، برای فرار به جلو، این بحث را مطرح کرده‌اند که نیروهای مسلح از ما خواسته‌اند که آتش‌بس را بپذیریم. با اطلاع عرض می‌کنم که نیروهای مسلح، قویا این موضوع را تکذیب کرده‌…Show more
Replying to
مگر جناب قائم پناه نفرمودند که جناب قالیباف رو جلو فرستادند تا بتوانند سرداران رو راضی کردند ، یعنی آنها هم همچون رهبری رضایت نداشتند
Replying to
این سری نتونستن پشت رهبری قایم شوند ، سرداران میدان رو سپر کردند😂

یالثارات الحسینی Replied

Profile picture of ‌حسین عباسی‌فر‌
آقایان علمایِ ناظر بر شروط تفاهم!کمی چشم‌هایتان را استراحت بدهیدخسته می‌شوید!گوش‌هایتان اگر هنوز کر نشده این توهین‌های پزشکیان به امام عزیزمان را بشنوید و اگر غیرتی برایتان باقی مانده کفن بپوشید...پیش از آنکه مردم دهانش را خرد کنند دهانش را ببندید.
1 MB
Replying to
نتونستن بندازن گردن رهبری ، حالا خودشون رو پشت مردان میدان قایم می کنند 😂

یالثارات الحسینی Replied

Profile picture of ‌محمد رضا حدادپور جهرمی‌
بسیاری از مسائل هست که گفتنِ آن بر مسئولان کشور #حرام است؛ما اگر همه‌ی آن چیزهائی را که میدانیم،بگوئیم،فقط شما که نمیشنوید،آنهائی که دشمن شما هستند هم میشنوند.اما آنچه را که نباید گفت،نباید گفت؛نه اینکه باید خلاف آن را گفت و در اذهان شوب ایجاد کرد؛شائبه‌ای به وجود آورد. شهید امام خامنه‌ای
Replying to
رهبر شهید گفته بودند در مورد مذاکرات محرمانگی نداریم ، فراموش کردید

یالثارات الحسینی Replied

Profile picture of ‌میثم نیلی‌
حضرات دیپلمات!به اجازه و رضایت چه کسی رفتید سفر ژنو؟ #سفر_معصیت
Replying to
مگه تا حالا دنبال رضایت کسی بودند که این بار باشند

یالثارات الحسینی Replied

Profile picture of ‌ابوالقاسم توحیدی نیا‌
در خصوص حرف های آقای نبویان:اول) همه گفتند او اسناد طبقه بندی شده را افشا کرده و کسی نگفت که دروغ گفته، پس آنچه روایت شده ظاهرا حقیقت داشتهدوم) در این صورت، تیم ولایی مذاکره کننده، نه یک مرتبه بلکه چندین مرتبه و هر مرتبه بعد از تاکید رهبر معظم بر عدم ورود به بحث هسته ای ، حرف حضرت آقا را زمین
Replying to
جرمش آن بود که اسرار ! هویدا می کرد

یالثارات الحسینی Replied

خفقان رسانه ای یعنی همین :سخنان رهبر مملکت رو بکلی سری کردن و هر کی بگه میره دادگاه و کاسه کوزه برنامه و مدیر شبکه هم شکسته میشه.همونیه که تو فیلمای انقلابی از ساواک نشون میدن .اینا همه برا اینه که نابغه دوران شاه مسعود بتونه نظرات ظریف الممالک رو به خورد مردم بده و البته دوسال اینده دوباره از مردم
Replying to
رسانه ملی است یا حکومتی ؟

یالثارات الحسینی Replied

Profile picture of ‌خبرگزاری صدا و سیما‌
واکنش رسانه ملی به اظهارات یک نماینده در آنتن زنده🔹روابط عمومی معاونت سیاسی صداوسیما: به استحضار مخاطبان محترم شبکه خبر می‌رساند اظهارات یک نماینده مجلس دعوت‌شده به برنامه امروز زنده این شبکه و اشاره ناقص و مخدوش وی به برخی اسناد دارای طبقه‌بندی و مکاتبات مسئولان عالی کشور، مصداق تخلف قانونی و مس…Show more
Replying to
کودتا هم ازین به کلی سری ها درمیاد

یالثارات الحسینی Replied

Profile picture of ‌مجید🚩🚩‌
در حالت بکلی #سری برخلاف نظر رهبری و مردم مخان بده بره و اقای #نبویان پته شونو ریخت رو آب #مذاکره #علی_الاصول#تنگه_ی_باز#چماق_هویچ
Replying to
کودتا هم از این به کلی سری ها درمیاد