پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۴ پیش از حمله رژیم صهیونیستی تاکید کردم باید از NPT خروج قطعی داشته باشیم...
نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی!🔹اکنون که نقش آژانس بینالمللی انرژی اتمی با اعتراف مدیرکل آن به جاسوسی از تأسیسات هستهای ایران به نفع رژیم صهیونیستی آشکار شده است— اقدامی که به شهادت دانشمندان و تخریب مراکز هستهای کشورمان منجر شد —آیا زمان بازنگری در روابط با این آژانس فرا نرسیده است؟Show this thread
