22 June 2025
پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۴ پیش از حمله رژیم صهیونیستی تاکید کردم باید از NPT خروج قطعی داشته باشیم...
نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی!🔹اکنون که نقش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با اعتراف مدیرکل آن به جاسوسی از تأسیسات هسته‌ای ایران به نفع رژیم صهیونیستی آشکار شده است— اقدامی که به شهادت دانشمندان و تخریب مراکز هسته‌ای کشورمان منجر شد —آیا زمان بازنگری در روابط با این آژانس فرا نرسیده است؟

Show this thread

ما توقع داریم شما دستتون به مسئولین میرسه نباید پیگیری کنید و مطالبه کنید خروجاز NpT و قطع مذاکرات و حمله تا محو ونابودی اسرائیل و خواری و نکبت آمریکا .
21:55 - 22 June 2025

1 Reactions
101 Views