post


This post was deleted by the post author.

درباب جمله اول خواسته و ناخواسته به شهدا والا مقام توهین کردید.مثال حوری برای تفهیم مطلب است.این و برای عوام میگن چون بعضی ذهن ها گنجایش درک مفاهیمعمیق(مثل وصال حق) را نداره پس به مثال متوسل می‌شوند.وگرنه شهدا برای رضا خدا رفتند.آنانی که به دنبال هواوهوس هستند مطمئن باش جان خودشون را فدا نمی‌کنند.
18:15 - 9 October 2025

1 Reactions
69 Views


2 Replies

Profile picture of ‌فائزه اسلامی‌
@user1752139829219 October 2025
«ما برای پیروزی نیامده ایمما برای شکست نیامده ایمما برای شهادت هم نیامده ایم ما فقط برای رضای خدا آمده ایم» شهید حمید هاشمی خیلی طول میکشه تا بفهمید شهدا چه تفکری داشتند.