30 April 2026
چیشد خلاصهبه منم بگید،من که غش کردم از خنده
1 MB
Profile picture of ‌مهدی 1362‌
@user17568238679430 April 2026
Replying to
همین که بقیه سعی در توجیحش دارند عذر بدتر از گناه هست ، چند بار گوش کردم ، مطمئنا حتی اگر ایرانی هم نباشه فارسی رو در حد ایرانی ها بدون لهجه صحبت میکنه، چرا بجای ماست مالی واقع بین نیستیم، شاید علت از دست دادن حمایت خیلی از مردم همین رفتار ها باشه ، خود تحمیقی نکنیم ، به شعور مردم احترام بگذاریم
Profile picture of ‌ندا کشاورز‌
@nedakeshavarz1 May 2026
شما چرا سعی در خودتحقیری دارید؟! لابد اینترنشنال خوبه!
Profile picture of ‌مهدی 1362‌
این که میگم دروغ نگیم ،مردم و احمق فرض نکنیم خود تحقیریه؟ من گفتم اینتر نشنال خوبه ؟ یک سری جملات و طوطی وار تکرار کردن که نشانه انقلابی بودن نیست ،
Profile picture of ‌ندا کشاورز‌
@nedakeshavarz1 May 2026
والا امثال حرفهای شما رو ما بیشتر شنیدیم اونم از مخاطبین همین شبکه ها! من نیازی به حرف تکراری زدن ندارم چون واژه و کلمه کم نمیارم اما ظاهر شما احتیاج به رواج تفکر منفی و زدن رسانه های داخلی داری! دلیلش؟ قابل حدسه ولی ما مثل یه عده گناه دیگران رو نمی شوریم پس الله اعلم
Profile picture of ‌مهدی 1362‌
انشالله هر وقت تونستید منصفانه و عادلانه و بدون تعصب نظر بدید ، این بحث مفید فایده خواهد بود ،پیامبر اسلام(ص) فرمود: قُلِ الحَقَّ و لَو على نفسِک؛ حق را، هر چند به زیان خود باشد، بگو. (کنز العمّال، ح 6929) برچسب زدن و خودی و نخودی کردن مردم ، پیش داوری کردن کار خوبی نیست
Profile picture of ‌ندا کشاورز‌
@nedakeshavarz1 May 2026
با افتخار من روی وطنم، کشورم، ایرانم، ملت ایران، حکومت ایران، تولید ملی، دانش ملی حتی نت ملی تعصب دارم اونم رگ گردنی و معتقدم دروغ مصلحت آمیز به ز راست فتنه انگیز. قطعا یک انسان منصف باوجدان به معلولی با دست و پای کج که می پرسد آیا من زشتم نمی گوید بله تو زشتی!
بله ،منم باهاتون روی چیزایی که اسم بردین هم نظرم،به جز پاک کردن صورت مسئله و عدم اقدام برای مرتفع شدن ایرادات که اگر واقع بینانه نگاه کنیم یکی از دلایلی که امروز درگیر این مشکلات شدیم همین مصلحت اندیشی ههاست ، نظر اولیه من دلسوزانه بود 😄فقط امیدوارم از روی مصلحت رگ گردنتون بیرون نزده باشه
15:47 - 1 May 2026

45 Views


1 Reply

Profile picture of ‌ندا کشاورز‌
@nedakeshavarz1 May 2026
نگران موضع من نباشید. هر کدوم نگران وجدان خودمون باشیم کفایت می کنه. ضمنا کسی منکر لزوم آسیب شناسی و رفع اشکالات نیست اما هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد. بنظرم وسط یک جنگ موجودیتی که لازمه ش حفظ وحدته و کوچکترین نقد و ایرادی ممکنه تزلزل و شکاف ایجاد کنه حرامه. دیگه خسروان دانند...