حالا فهمیدید که چرا امام در بیانیه ۱۴ خرداد، تحقیر دشمن را فقط در عرصه میدان نظامی و خیابان دانست؟حالا فهمیدید که چرا عقیده دارند ما در مذاکره دشمن را تحقیر نکردیم و تحقیر شدیم؟چون امام هیچ رضایتی در این مذاکره و تفاهمنامه منحوس ندارد.
اضافه کردن عبارت" تفاهم نامه" بعد از عبارت "علیالاصول"،با هدف تحریف سخن امام و تقلیل عدم رضایت ایشان از مذاکره به تفاهم صرفمتاسفانه این اشتباه در رسانه رهبر انقلاب در ایتا هم دیده میشه