9 May 2026
هیچ بعید نیست بخاطر فشار اقتصادی ناشی از قطعی نت،به زودی مردم معترض بیان کف خیابون!ناراضی کردن مردمی که پای کار کشور بودن، هنر مسئولان ماست....درست کنید این نت بی صاحاب رو
البته تا جایی که یادمه تموم انلاین شاپهایی که فالو داشتم با صفحه مشکی دعوت به اعتصاب بودن واول باید سابقه صفحه اشونو راستی ازمایی کنن بعد اجازه تجمع بدن
16:22 - 9 May 2026

41 Views