اکنون که حق روشن شده است، جای «دیدی گفتم» نیست؛ مردم عادی و حتی فعالین مجازی که تاکنون پشت جریان مذاکره بازی میکردند برادران ما هستند.هزینهٔ تسلیم در مقابل خواست ولیّ را برای این افراد، بالا نبریم.
Replying toاگر حضرت آقا موافقت خود را با مذاکره اعلام کرده بودند همین اشخاص وفاقی و کسانی که میخواهند ما دید گفتیم رو نگیم ما رو به چهار میخ میکشیدند که دیدید از رهبری جلوتر هستید خدایا ما رو از شر وفاقی ها خلاص کن
@Havai2dReplying to andخب ما مثل اونا نیستیم.به امر آقااز تنازع پرهیز میکنیم.ان شاءالله توبه میکننمثل حرّ#ما_هم_نظر_دیگری_داشتیم#مذاکره #ایران #توافق #خونخواهی_امام_شهید #انتقام