اکنون که حق روشن شده است، جای «دیدی گفتم» نیست؛ مردم عادی و حتی فعالین مجازی که تاکنون پشت جریان مذاکره بازی میکردند برادران ما هستند.هزینهٔ تسلیم در مقابل خواست ولیّ را برای این افراد، بالا نبریم.
Replying toاگر حضرت آقا موافقت خود را با مذاکره اعلام کرده بودند همین اشخاص وفاقی و کسانی که میخواهند ما دید گفتیم رو نگیم ما رو به چهار میخ میکشیدند که دیدید از رهبری جلوتر هستید خدایا ما رو از شر وفاقی ها خلاص کن
إن شاءالله اما اگر توبه میکردند هرگز راهی که قبلا رفته بودند رو (برجام) دوباره با دادن امتیازات بیشتر نمیرفتند امام خمینی میفرمایند ایران از استعمار غرب و آمریکا نجات یافت اما از تفکر غربزده هرگز ما ملت باید اینها رو از صحنه سیاست بیرون کنیم