3d
اکنون که حق روشن شده است، جای «دیدی گفتم» نیست؛ مردم عادی و حتی فعالین مجازی که تاکنون پشت جریان مذاکره بازی می‌کردند برادران ما هستند.هزینهٔ تسلیم در مقابل خواست ولیّ را برای این افراد، بالا نبریم.
Replying to
اگر حضرت آقا موافقت خود را با مذاکره اعلام کرده بودند همین اشخاص وفاقی و کسانی که می‌خواهند ما دید گفتیم رو نگیم ما رو به چهار میخ می‌کشیدند که دیدید از رهبری جلوتر هستید خدایا ما رو از شر وفاقی ها خلاص کن
خب ما مثل اونا نیستیم.به امر آقااز تنازع پرهیز میکنیم.ان شاءالله توبه میکننمثل حرّ#ما_هم_نظر_دیگری_داشتیم#مذاکره #ایران #توافق #خونخواهی_امام_شهید #انتقام
11:25 - 19 June 2026

2 Reactions
63 Views


1 Reply

Replying to and
إن شاءالله اما اگر توبه می‌کردند هرگز راهی که قبلا رفته بودند رو (برجام) دوباره با دادن امتیازات بیشتر نمیرفتند امام خمینی می‌فرمایند ایران از استعمار غرب و آمریکا نجات یافت اما از تفکر غربزده هرگز ما ملت باید اینها رو از صحنه سیاست بیرون کنیم