تحلیل بسیار دقیق و هوشمندانه از کسینجر آو ایزلام:دوره ی ناوهای بزرگ و جنگنده گذشته..وقتی میشود برای یک بمب هزار پوندی یک دمب بیست متری ساخت و اون رو سمت تلاویو شلیک کرد چرا باید پول بیزبان را خرج جنگنده ای کرد که میتواند در یک سورتی هشت تا از این بمب ها را بیاورد و بیاندازد و برگردد؟!🌸
1 MB