پیش بینی من: ما همه چیز اونا رو نابود کردیم و الان اونا هیچی ندارن برای همین میخوان مذاکره کنن ولی اگه نکنن خواهیم دید چه خواهد شد. اگه توان هسته ای ایران رو با هواپیماهای زیبای b2 از بین نمی بردیم الان اونا سلاح هسته ای داشتن. تازه پوتین بهم گفت نابغه ام