21 April 2026
ویدئو آخرالزمانی از پیشروی تانک‌های اسرائیلی در شهرهای تازه اشغال شده در جنوب لبنان پس از آتش بس ..... پ.ن:سرنوشت مقاومت بدون قدرت کافی و بدون بازدارندگی .....آیا همچنین سرنوشتی برای ایران عزیزمان می خواهید؟؟؟اگر بله که شرم کنید و خجالت بکشید!اگر خیر ، پس چرا بمب اتم ایران را نمیسازید؟؟؟
2 MB
اقای بازرگان من بعید میدونم جمهوری اسلامی با این فرمون بتونه جون سالم به در ببره میینیم چند ماه دیگه رو که ملت قحطی زده بی اب و برق و بی پول و اواره از رو استیصال شورش کردن و از اون بالا همانط‌ور که ایست بازرسی ها رو میزدن مامورهای امنیتی رو میزنن و حضرات حتی مثل بشار اسد وقت برای فرار هم ندارن
16:24 - 21 April 2026

1 Reactions
172 Views