▪️ «این ما و شما هستیم که باید ایران قدرتمند را بسازیم. باید دست در دست یکدیگر، فارغ از هر زبان، قومیت، نژاد، جنسیت و مذهب، برای اعتلای کشور تلاش کنیم؛ چرا که همه فرزندان این سرزمین هستند.»— مراسم روز ملی اصناف | دوشنبه اول تیر ۱۴۰۵

iriسید اعلی Replied
▪️ «این ما و شما هستیم که باید ایران قدرتمند را بسازیم. باید دست در دست یکدیگر، فارغ از هر زبان، قومیت، نژاد، جنسیت و مذهب، برای اعتلای کشور تلاش کنیم؛ چرا که همه فرزندان این سرزمین هستند.»— مراسم روز ملی اصناف | دوشنبه اول تیر ۱۴۰۵
Replying toشما که استاد ساختن ایران قدرتمند هستیواقعا با چه قدرت و نقشه ای دلار 50هزار تومانی را در کمتر از 2 سال به 196هزارتومان رساندی؟
سید اعلی Replied
🔹 دکتر پزشکیان در گفتوگوی تلفنی با رئیسجمهور ترکیه:▪️ «ما کاملاً آمادگی داریم دیپلماسی را در راستای حقوق بینالمللی ادامه دهیم؛ ایران به دنبال جنگ نبوده و نیست و این آمریکا و رژیم صهیونیستی بودند که تجاوز غیرقانونی را رقم زدند.»▫️ «قلباً معتقدم ما و شما برادریم و همه مسلمانان باید برای صلح، آ…Show more
Replying toانا لله و انا الیه راجعوناین همه اظهار عجز و ناتوانی و نداریم و نمیشود در پاسخ به ملت مبعوث شده از آقای رئیس جمهور بعید بودمگر میشود کسیکه سالها بر کرسی مجلس ایران تکیه زده بود نداند چه میگویدظاهرا جنگ را سپاه شروع کردندکشوری که خاک آن زیر پای دشمن باشد پول نفت به چه کارش می آید؟خوب وحدت را
سید اعلی Replied
▪️ «امروز هیچ بهانهای برای حلنشدن مسائل کشور وجود ندارد و اگر در رفع مشکلات مردم ناکام بمانیم، مسئولیت آن متوجه خود ماست.»— مراسم روز ملی بسیج اساتید | یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۵
Replying toدسته گل جدید تیم مذاکره کنندهظاهرا تصمیم گرفتید راه خود را از ملت مبعوث جدا کنیدشما حق ندارید به نمایندگی از ملت این همه تحقیر را تحمل کنیداگر امروز ترامپ زبان درازی کرده نیست مگر عدول مذاکره کنندگان از خط مشی امام امتآقایان بهتر است استغفار کنیدو به کشور برگردیدسگ زرد باید بفهمد با ایران طرف
سید اعلی Replied
🔹 مروری بر سخنان رئیسجمهور در روز شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۵▪️ «حل مسائل مردم، مهمترین راهبرد پیشگیری از آسیبهای اجتماعی است.»▫️ «هرجا مردم در فرآیند تصمیمسازی و اجرا حضور داشته باشند، امکان تحقق عدالت و اثربخشی سیاستها افزایش خواهد یافت.»▪️ «جمهوری اسلامی ایران برای گسترش و تعمیق روابط با پاکست…Show more
Replying toلطفا وارد بازی پینگپونگ با رژیم نشویدجریمه بمباران وحشیانه چه میشودتنگه هرمز باید حداقل یک هفته یا بيشتر بسته باشدباید هزینه غلطکاری آنها بالا باشدوگرنه رژیم وحشی به دفعات تکرار خواهد کرد و شما در وسط گفتگو شرطی خواهید شد
🎥 دکتر پزشکیان در نشست تخصصی با مدیران معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانشبنیان:▪️ «اگر افراد نخبه و کارآفرین باشند، میتوانند مملکت را از این وضعیت خارج کنند. باید از آنان پشتیبانی کنیم و راه را برای توسعه و آبادانی کشور باز کنیم.»▫️ «قدرت در علم، دانش و آگاهی است. اگر آمریکا مجبور شد با ما پای…Show more20 MB
Replying to✍️🏻 لیبرمن، وزیر جنگ سابق اسرائیل: اگر پس از رویداد سختی که در آن چهار رزمنده جان باختند و خانوادهها نابود شدند، ضاحیه همچنان پابرجاست، این شکست مستقیم نخست وزیر و وزیر دفاع است. سربازان ارتش اسرائیل اردکهایی در میدان تیر نیستند. برای هر آسیبی که به سربازان ما وارد میشود، باید بهای سنگینی تعیین …Show more
سید اعلی Replied
لحظهشناسی«لحظه را باید شناخت، نیاز را باید دانست. کسانی در کوفه دلهاشان پر از ایمان به امام حسین بود، به اهلبیت محبت هم داشتند، اما چند ماه دیرتر وارد میدان شدند»«لحظه را نشناختند؛ عاشورا را نشناختند؛ در زمان، آن کار را انجام ندادند.»«عدّهی توّابین، چند برابر عدّهی شهدای کربلاست. شهدای کربلا…Show more
Replying toاجازه نخواهیم داد عاشورای دیگر تکرار شودکسانی که دلار 50 هزار توانی را تبدیل به دلار 195 هزار تومانی کردندنقش شما کمتر از نقش قاتلان اباعبدالله الحسین علیه السلام نیست
سید اعلی Replied
متوجهنامهنوشتن به رهبری توسط مسئولان وتشکر از ایشان نمیشوم!!مگر توصیه و رهنمودی داشتند که تشکر میکنید و استقبال!گفتند «علیالاصول» نظر دیگری داشتم و با مردم به نظاره تحقق شروط میپردازیم!بهجای قندعسل بازی وخودشیرینی در جایی که این کارها مشخصا جواب نمیدهد، به تحقق شروط بپردازید.بند اول تف…Show more
Replying toآقای قالیباف مردم به شما اعتماد کردندخرابش نکنیداین غرب سفاک قابل اعتماد نیستاعتماد مردم خود را از دست ندهیدامروز امام امت اعلام نارضایتی کردندشما بجای پاسخگویی تشکر میکنیدفرصت زیادی ندارید
سید اعلی Replied
پیام اخیر مقام معظم رهبری دام ظله بیانگر نکات مهمی است از جمله:۱- نقش مهم حضور مردم در میادین تا حالا و از این به بعد مخصوصأ از جهت نظارتی ۲- بحق بودن نگرانی های مردم مبعوث شده نسبت به رضایت رهبری در مورد روند گذشتهی مذاکرات ۳- پیگیری آمریکا برای تفاهم از روی استیصال دشمن۳- اصرار رئیس جمهور بر…Show more
Replying toامروز تحلیل های آبکی دولت مردان رو شدهسگ زرد علناً از وخامت اوضاع اقتصادی جبهه غرب صحبت کردهتنگه هرمز هم 60 روز رایگان شدهلبنان هم دارد شخم میخوردپول قطره چکانی هم که باید از آمریکا خرید شودعلیرغم تبلیغات بهترین فرصت را برای فرار از شکست حتمی برای حیوان مو هویجی به او تقدیم کردیم
سید اعلی Replied
@Kheshteno15 June 2026پس خودتان قبول دارید این جنگ، از دید شما تروریست های وفاقی جنگ محدود یا همان دکترین صلح مسلح بوده برای ارضای حس تنفر مردم از فک و فامیل پزشکیان و بعد قرار است حتی سفارت صهیونیست ها را هم در تهران بازگشایی کنید.لعنت به هرچه بی غیرت است.
@user17733658873415 June 2026Replying toامروز اگر دشمن عقب نشسته چون توان بیشتری نداشتهآمریکا ابر قدرت پوشالی است که حریف کشورهایی مدل ونزوئلا میشودبنابراین اگر امروز اینجا هستیم نتیجه مقاومت مردم مبعوث رشادت نیروهای مسلح و رهبری حضرت امام خامنه ای استکسی این پیروزی را برای حزب و جناح خود فاکتور نکنددوران يکه تازی آمریکا گذشته
سید اعلی Replied
@EhsanRastgar14 June 2026نه تنها نقد به آقای محمّدباقر #قالیباف بلکه حتّی تخریبش گرچه قطعاً رفتاری غیر اخلاقی است ولی به تنهایی الزاماً فعلی خلاف «منافع و امنیت ملّی» نیست امّا حسب انتصاب ایشان توسّط رهبر معظّم انقلاب به عنوان رئیس هیأت مذاکرهکنندهی جمهوری اسلامی ایران، طبیعتاً تخطئهی مذاکرات با ریاست قالیباف یعنی عملاً …Show more۱- رهبر معظّم انقلاب، به عنوان ولیّ فقیه، حاکم شرع، فقیه جامع الشّرایط و امام معتقد و ملتزم به گفتمان و منظومهی فکری-ارزشی-هنجاری رهبر شهید انقلاب، منطقاً، قاعدتاً، قطعاً،حکمرانی میکنند،گفتمان دارند،نظر و مشورت میدهند،عند الّزوم، احکام حکومتی و دستوراتی ابلاغ میفرمایندو مطابق اصل ۱۱۰ قانون …Show more
@user17733658873415 June 2026Replying toخاطره تلخ برجام و دروغگویی های تیم مذاکره کننده غریبه دانستن مردموادادگی در مقابل اروپایی ها مشارکت در تدوین توافق خسارت بار و حقارت آمیز در برجاموقیحانه دم از برجام های 2و3و... زدنخود را قهرمان دیپلماسی نامیدندخداوند ملت ایران دوست داشت که ترامپ احمق توافق خسارت بار برجام را پاره کرد
@Hamedmehrabi14 June 2026تازه کمتر از ۱۱۰ روز از جنگ گذشته و خیلی از کسانی که بجز جنگ حزبی هیچ گونه سیاست جنگی به چشم ندیده اند خود را باهوش تر از فرمانده های نظامی ، مسئولین و ولی فقیه میدانند .این را بدانید جنگ ما فقط موشک نیست جنگ ما نظامی،دیپلماسی،شناختی و ادراکی ،رسانه ای ،جاسوسی ،اطلاعاتی ،فناوری ،هکری، هوش مصنوعی،…Show more4 MB
@Hamedmehrabi14 June 2026ژئوپلیتیک ،استراتژیک،نامتقارن تازه به گوش خیلیا خورده بعد یه جوری میگن موشک بزنیم اسرائیل نابود شه که فکر میکنن بازی کامپیوتریه 🤦🏻🤦🏻
@user17733658873415 June 2026Replying toیادمان باشد اگر فداکاری دلاور مردان موشکی نبود امروز اگر زنده بودیم باید آواره دره ها و جنگلها میبودیماگر نبودند موشکی ها امروز ایران هم نبودیادمان باشد امنیت اتفاقی نیست
سید اعلی Replied
@Hamedmehrabi14 June 2026تازه کمتر از ۱۱۰ روز از جنگ گذشته و خیلی از کسانی که بجز جنگ حزبی هیچ گونه سیاست جنگی به چشم ندیده اند خود را باهوش تر از فرمانده های نظامی ، مسئولین و ولی فقیه میدانند .این را بدانید جنگ ما فقط موشک نیست جنگ ما نظامی،دیپلماسی،شناختی و ادراکی ،رسانه ای ،جاسوسی ،اطلاعاتی ،فناوری ،هکری، هوش مصنوعی،…Show more4 MB
@user17733658873415 June 2026Replying toهمه میدانند اگر مختار و مختارها بموقع به دعوت امام حسین لبیک میگفتند دیگر از گناه خود توبه نکرده و از توابین نبودنداگر مختار به موقع اقدام میکرد امام حسین علیه السلام به شهادت نمی رسیداصطلاح تندرو ها هم اولین بار توسط بنی صدر خطاب به کسانی گفته شد که جان خود را برای انقلاب میدادند نه عافیت طل…Show more
سید اعلی Replied
@Nikanja312 June 2026ساده اندیشی ستاگر انتظار وفاداری از دشمن داریداز نگاه آنها شما عمالقه هستیدجسارتا اگر به شما برنمیخوردآنها شما را آدم هم حساب نمیکننددشمن نه بلکه دشمن ترین اندحاشا که حتی با توافق نیزدست از سرتان بردارندلَعَلَّهُمْ یَتَذَکَّرُونَ
@user17733658873413 June 2026Replying toچرا میخواهید در روز تولد ترامپ به این حیوان کادو بدهید؟چطور باور کنیم این کار برنامه ریزی شده نیست؟ظاهرا تیم شکست خورده برجام در تلاش است تا کار ناتمام خود را تمام کنداین پیام امام شهید را بشنویداین ملت مبعوث شده است که کار را تمام خواهد کرد
سید اعلی Replied
@nabavian_mahmud12 June 2026🔴 تمام صحبت ها و بیانیه ها وروشنگری های حقیر ، پس از گفتگوها و نامه نگاری ها و ناامیدی از اصلاح متن توافق توسط مسؤولان مربوطه صورت گرفته است.🔴تاکید میکنم حاضر به گفتگو با مسؤولان مربوطه که متن فعلی توافق را بسیار مطلوب و پیروزی ملت ایران میدانند!!!!، هستم....
@user17733658873412 June 2026Replying toگفتگو با شیطان بزرگ فقط وقت تلف کردن استگفتگو با شیطان یعنی خسارت محض
@President10 June 2026▪️ «نگاه دولت مبتنی بر امید، ابتکار و اتکا به ظرفیتهای داخلی است. ما باور داریم هیچ مسئلهای فاقد راهحل نیست و با بهرهگیری از دانش، تجربه و توان نخبگان و دانشگاهیان میتوان بر چالشها غلبه کرد.»— نشست «چالشهای اقتصادی ایران در برهه کنونی و نقش راهبردی دانشگاه در مواجهه با آن» | چهارشنبه ۲۰ خرد…Show more
@user17733658873410 June 2026Replying to andما خیلی از آمریکا یی ها طابکاریمایرباس سال 67ترور دانشمندانفرماندهان شهیددختران میناب و لامردسرمایه های به غارت رفتهترامپ بداند این ملت مبعوث کار آمریکا و رژیم صهیونیستی را یکسره خواهند کردچه خود فروخته ها خوششان بیاید و یا نیاید
سید اعلی Replied
@President10 June 2026▪️ «نگاه دولت مبتنی بر امید، ابتکار و اتکا به ظرفیتهای داخلی است. ما باور داریم هیچ مسئلهای فاقد راهحل نیست و با بهرهگیری از دانش، تجربه و توان نخبگان و دانشگاهیان میتوان بر چالشها غلبه کرد.»— نشست «چالشهای اقتصادی ایران در برهه کنونی و نقش راهبردی دانشگاه در مواجهه با آن» | چهارشنبه ۲۰ خرد…Show more
@user17733658873410 June 2026Replying toما همه سختی ها را به جان خریدیمامام عزیز مان شهید شدهکودکان میناببهترین دانشمندانبهترین فرماندهانرا از دست دادیمحاضریم در بیابان علف بخوریم اما پای اجنبی به کشور باز نشودغربگداها و خناس ها و جواسیس بر این کشور حکومت نکنندرکورد دار گرانی هاگرانی هایی که هیچ ربطی به جنگ ندارد…Show more
سید اعلی Replied
@Naslmahdi3138 June 2026♦️امروز ۱۰۰ روز از حمله به مدرسه شجره طیبه #میناب میگذرد 🖤🥀انتقام این کودکان رو از حرامزادگان عالم میگیریم!ما زنده به آنیم که ارام نگیریم🔥پ.ن: خداروشکر که میدونم بعد از عملیات مقتدرانه نیروهای نظامی در کوبیدن سرزمین های اشغالی، حالا روح این بچهها بیشتر در ارامشه...#فادیا_شهمیری♦️امروز ۹۹ روز از حمله به مدرسه شجره طیبه #میناب میگذرد 🖤🥀انتقام این کودکان رو از حرامزادگان عالم میگیریم!ما زنده به آنیم که ارام نگیریم🔥#مهدی_دلاوریShow this thread
@user1773365887348 June 2026Replying toچه آرزوهایی با این بچه ها به خاک سپرده شددر این دنیا فقط باید قوی باشیسازمان ملل و همه نهاد های خود ساخته بین المللی دروغ بزرگ هستندو برای مهار کشورهای ضعیف و در حال پیشرفت ساخته شدند
سید اعلی Replied
@Mr22s8 June 2026#آمریکا به یک نفتکش مرتبط با #ایران حمله کرد :#ترامپ در 24 ساعت اخیر گفته بود محاصره دریایی ادامه داره ...#انتقام #خونخواهی_امام_شهید #اسرائیل #خیابان_ایران #کشور #بمب #موشک #نتانیاهو #فلسطین #جنگ #دشمن #مرگ_بر_اسرائیل #مرگ_بر_آمریکا #رهبر #مقاومت #میدان #تل_آویو #پزشکیان #موشک #ایران #تنگهنتانیاهو: در حال حاضر آتش در جبهه ایران مهار شده است، زیرا پس از آنکه ما ایران حمله نظامی کردیم، حمله به ما را متوقف کرد اگر دوباره به ما حمله کند، ما با قدرت پاسخ خواهیم داد ...Show this thread
@user1773365887348 June 2026Replying toاونی کله زرد گفته برای جلوگیری از جهش قیمت نفت و مصرف داخلی دارهاونها اگر نمیزنند چون از عاقبت کار میترسند نه اینکه دوست ندارند بزنندبعد از تنگه هرمزتنگه باب المندب رو عشق است
سید اعلی Replied
@ali_soleymani14128 June 2026قبلا جنگ میشد اول پمپ بنزینها شلوغ میشد الان اول ایتا قطع میشه.