شیخ محترم به نظرم شما که چهار پنج روز تمام در کانالت جشن و پایکوبی راه انداختی و بارها ملت مبعوث شده ی نگران و ناراحت از تفاهم رو با موساد مقایسه کردی با این بهانه که موساد ناراحته ایناهم ناراحتن و همون شب اعلام تفاهم، اتاق تشکیل دادی برای زدن و کوبیدن ملت مبعوث نگران جاداره ویژه عذرخواهی کنید از مر…Show more
بارها عرض کردهایم که رهبری فصلالخطاب است و در این مساله با احدی تعارف نداریم.پیام ایشان نیز بسیار صریح و روشن است.آقایان مسئول، از این لحظه بنده دیگر هیچ حمایتی از این مسئله نخواهم کرد. ما بارها اعلام کرده بودیم که اگر نظر ولیّ فقیه چیز دیگری باشد، حمایت خود را ادامه نخواهیم داد. اکنون نیز تصر…Show more
