20h
ان شاءالله به حق همین امام حسین و ماه محرم جنگ بشه تا این مذاکرات کثیف و ریاکارانه تموم بشه و شما ببینید که یدونه از این مذاکره‌کننده های لعنتی و دولت منافق یه خش به خودشون و خانوادشون نمیافته به قرآن قسم قالیباف و عراقچی و پزشکیان امان نامه از اسرائیل دارنکسانی که کاملاً مخالف امام عمل میکنند
قسم نخورید اسنغفرالله
01:07 - 27 June 2026

6 Views


1 Reply

Profile picture of ‌امیر پویان پور‌
Replying to
قسم میخورم ان شاءالله جنگ بزودی شروع بشه تا ببینید این کثافات در امان کامل هستند مثل قبل که با ژست شجاعت در تظاهرات عوام رو فریب دادند لعنت خدا بر منافقین