دقیقا مثل تفکر اصلاحات حرف میزنی آ شیخاگر از طیف اصلاح طلبان با رای پایین رای اوردن میشن اکثریت و عصاره ملت((:و اگر انقلابی ها رای اوردن میشن اقلیت ۴ درصدی)):
آره ، پزشکیان که با ۱۶ میلیون رای اومده بالا که برای ما هم بسیار قابل احترامه از دید فرهاد میشه منتخب ، بعد ثابتی که بیشتر از قالیباف رای آورده میشه اقلیت قطعی فرهاد فتحی دنبال عدم اتحاد و تشویش اذهان مردمه شک ندارم