اتفاقا اونایی که تسلیمش شدن اوضاعشون بدتره. اوکراین مثال زنده و تازه. انداختش تو جنگ، دوشید و غارتش کرد، ولش کرد، تحقیر و تمسخرشون کرد.
@Nelix8 May 2026Replying to and 10 othersاتفاقا اونایی که تسلیمش شدن اوضاعشون بدتره. اوکراین مثال زنده و تازه. انداختش تو جنگ، دوشید و غارتش کرد، ولش کرد، تحقیر و تمسخرشون کرد.
@user177564415668 May 2026Replying to and 10 othersشما میشید کاسه داغتر از آش اگه کمک های آمریکا نبود روسیه الان اکراین رپ شخم زده بود آیا کمک امریکا به اکراین به دلیل دلسوزیه نه به دلیل اینه که روسیه رقیبشه خیلی ساده
@Nelix8 May 2026Replying to and 10 othersکاسه داغتر از آش نمیشیم نگاه میکنیم ببینیم بقیه جاها چه خبره. کسی انتظار دلسوزی از کشوری نداره ولی غارت و جنایت فرق داره
@user177564415668 May 2026Replying to and 10 othersمن می گم آمریکا زورگو ظالم جنایتکاره (به نظرم این خاصیت قدرته) ولی خب کشور های دیگه هم همین طورن شما برید تاریخ ایران تا قبل از ۵۷رو بخونید کمترین قدرتی که به ایران ضربه زده آمریکا بوده برخلاف روسیه و انگلیس من میگم آمریکا دشمن ما نبود بلکه ما اونو دشمن خودمون کردیم
@user177564415668 May 2026Replying to and 10 othersاینم باز اشتباهه باید گذشته رو دید کارهایی که در گذشته شده الان نتیجه چیزی که سال ها کاشته شده منم به عنوان یه کنشگر مستقل که دلبستگی به این حکومت دارم نه به آمریکا منم فقط دلبسته ایران هستم خب شما تصمیم میگیرید از حاکمیت دفاع کنید حالا من دلیلتون رو نمی دونم ح
@user177564415668 May 2026Replying to and 10 othersمی دونم ولی حاکمیت رو هم بر علیه منافع ایران می دونم از آمریکا گله ای ندارم چون خارجیه ولی از شماها گله دارم چون ایرانی هستید بخشی از مردم کشور خودتون رو هل دادید توی بغل خارجی
@Nelix8 May 2026Replying to and 10 othersپس موافقی که الان باید از کشور دفاع کرد در مقابل آمریکا؟ما هم مردمیم. این توجیه خوبی برا باز کردن دروازه شهر رو دشمن نیست.
@user177564415668 May 2026Replying to and 10 othersنیست ولی من نمی تونم بیام کنار کسایی که تو خیابون برام دوشکا گذاشتن و می دونم اگه فردا روزی جنگ تموم شد بعدش همون تیر توی پیشونیمه و بهم بگه سرباز آمریکایی
@MAZLOMAJAZI8 May 2026Replying to and 10 othersدوشکا موشکا که همش توهمه و سند درستی براش نیست، تو هم تا وقتی معترض باشی کسی باهات کار نداره ، همه جای دنیا قانون خودشو داره و اعتراض هم خیلی با اغتشاش فرق داره.
@Kim_Aian_19978 May 2026Replying to and 11 othersآخه چند بار میخواید بفهمید برعندازیتون قرار نیست جواب بده؟دل به کی خوش کردید؟به پهلوی که اصلا ایرانی نیست؟۴۷ ساله میخواید برعندازی کنید
@Kim_Aian_19978 May 2026Replying to and 11 othersبراندازی بستگی داره اغتشاش باشه یا انقلاببرعندازی های شما رو دیدیم چطور بود ، والا اغتشاش بود دیگه