Profile picture of ‌نِلی☆‌
@Nelix8 May 2026
اتفاقا اونایی که تسلیمش شدن اوضاعشون بدتره. اوکراین مثال زنده و تازه. انداختش تو جنگ، دوشید و غارتش کرد، ولش کرد، تحقیر و تمسخرشون کرد.
شما میشید کاسه داغتر از آش اگه کمک های آمریکا نبود روسیه الان اکراین رپ شخم زده بود آیا کمک امریکا به اکراین به دلیل دلسوزیه نه به دلیل اینه که روسیه رقیبشه خیلی ساده
Profile picture of ‌نِلی☆‌
@Nelix8 May 2026
کاسه داغتر از آش نمی‌شیم نگاه می‌کنیم ببینیم بقیه جاها چه خبره. کسی انتظار دلسوزی از کشوری نداره ولی غارت و جنایت فرق داره
من می گم آمریکا زورگو ظالم جنایتکاره (به نظرم این خاصیت قدرته) ولی خب کشور های دیگه هم همین طورن شما برید تاریخ ایران تا قبل از ۵۷رو بخونید کمترین قدرتی که به ایران ضربه زده آمریکا بوده برخلاف روسیه و انگلیس من میگم آمریکا دشمن ما نبود بلکه ما اونو دشمن خودمون کردیم
Profile picture of ‌نِلی☆‌
@Nelix8 May 2026
تو می‌گی الان وسط این جنگ تحمیلی چیکار کنیم؟
اینم باز اشتباهه باید گذشته رو دید کارهایی که در گذشته شده الان نتیجه چیزی که سال ها کاشته شده منم به عنوان یه کنشگر مستقل که دلبستگی به این حکومت دارم نه به آمریکا منم فقط دلبسته ایران هستم خب شما تصمیم میگیرید از حاکمیت دفاع کنید حالا من دلیلتون رو نمی دونم ح
Profile picture of ‌نِلی☆‌
@Nelix8 May 2026
حاکمیتو ول کن.این جنگو بر علیه "ایران" نمی‌دونی؟
می دونم ولی حاکمیت رو هم بر علیه منافع ایران می دونم از آمریکا گله ای ندارم چون خارجیه ولی از شماها گله دارم چون ایرانی هستید بخشی از مردم کشور خودتون رو هل دادید توی بغل خارجی
Profile picture of ‌نِلی☆‌
@Nelix8 May 2026
پس موافقی که الان باید از کشور دفاع کرد در مقابل آمریکا؟ما هم مردمیم. این توجیه خوبی برا باز کردن دروازه شهر رو دشمن نیست.
نیست ولی من نمی تونم بیام کنار کسایی که تو خیابون برام دوشکا گذاشتن و می دونم اگه فردا روزی جنگ تموم شد بعدش همون تیر توی پیشونیمه و بهم بگه سرباز آمریکایی
Profile picture of ‌مظلوم مجازی‌
@MAZLOMAJAZI8 May 2026
دوشکا موشکا که همش توهمه و سند درستی براش نیست، تو هم تا وقتی معترض باشی کسی باهات کار نداره ، همه جای دنیا قانون خودشو داره و اعتراض هم خیلی با اغتشاش فرق داره.
براندازی اغتشاشه ؟
18:23 - 8 May 2026

44 Views


2 Replies

Profile picture of ‌Aian🚩‌
@Kim_Aian_19978 May 2026
آخه چند بار میخواید بفهمید برعندازیتون قرار نیست جواب بده؟دل به کی خوش کردید؟به پهلوی که اصلا ایرانی نیست؟۴۷ ساله میخواید برعندازی کنید

Profile picture of ‌Aian🚩‌
@Kim_Aian_19978 May 2026
براندازی بستگی داره اغتشاش باشه یا انقلاببرعندازی های شما رو دیدیم چطور بود ، والا اغتشاش بود دیگه