تاجایی که ما دیدیم، تنها کاری که درست انجام داد، استخاره روز اول بود

حسین وصال Replied
Replying toباید بگه فرق میکنه چه تیمی بره مذاکرهبدیم برهبریم بگیریم
حسین وصال Replied
@user17757446118425 خرداد 1405Replying toایران به خاطر بحران اقتصادی که گریبانش رو گرفته و دولت هم با گندی که زده میگه بودجه نداریم ناچار شد برای تقویت اقتصاد خودش توافق موقت بکنهالبته ایران میدونه که توافق نقض میشهاگر بتونه پولی بگیره یک اورهال اقتصادی خودشو میکنه تا برای مرحله دوم جنگ اماده بشه و تاب اوری داشته باشه
Replied@pooyanabhari17 خرداد 1405امضای توافق ایران و آمریکا در کمتراز ۹ روز آینده انجام خواهد شد !۱۴۰۵/۰۳/۱۷
@user17757446118418 خرداد 1405Replying toبه مرحله ۶۰شصت خواهد رسیدتوی جنگموجودیتی یا کشته میشی یا باید پیروز بشی
حسین وصال Replied
@pooyanabhari19 خرداد 1405نتانیاهو برای زنده ماندن سیاسی در اسرائیل نیاز دارد که جنگ ادامه یابد و ترامپ برای زنده ماندن سیاسی در آمریکا نیاز دارد که جنگ پایان یابد !کدام برنده میشود ؟
حسین وصال Replied
@pooyanabhari21 خرداد 1405هدف تسلط بر تنگه اس ؛دارن همه زورشونو میزنن تنگه رو بگیرن !نیروهاس مسلح هوشیارتر از همیشه باشن
حسین وصال Replied
@Fatemeparsa20 خرداد 1405#سوال آيا شما هم گاهى احساس مىكنيد نسخه اى كه دیگران از شما مىبينند، با كسى كه در تنهایی هستيد كاملاً متفاوته؟!
@pooyanabhari17 خرداد 1405امضای توافق ایران و آمریکا در کمتراز ۹ روز آینده انجام خواهد شد !۱۴۰۵/۰۳/۱۷
@pari_rzi17 خرداد 1405Replying toقراره چی بدیم حالا!!!!؟؟؟؟ خاااااااک بر سر هر چی بی غیرته.معامله با قاتل رهبرمون......تف به اینهمه بی غیرتی
حسین وصال Replied
@Fatemeparsa23 اردیبهشت 1405✨توی روانشناسی یه اصطلاح داریم به اسم خطای نسبت دادن بنیادینیعنی چی حالا؟!_ما اگه پیاده باشیم، راننده ها همه وحشین.ولی اگه ما سواره باشیم، پیاده ها همه گیجن._ما اگه تند رانندگی کنیم چون عجله داریم.ولی اگه بقیه تند برن خیلی گاون!_یا مثلاً توی رابطه، اگه من خودم پیام ندم کار داشتم ولی اگه طرف م…Show more
حسین وصال Replied
@user17757446118417 خرداد 1405Replying to andمنم تازه الان دیدمولی اینها بازیگرای سریال کلینیک رویا هستناینجا هم فکر کنم صداسیماس
حسین وصال Replied
@Farhadfathi16 خرداد 1405
@user17757446118416 خرداد 1405منم توی گروههای تلگرام از این تهدیدها گاهی وقتها می بینمبهشون میگم هر موقع تنگه باز شد و سس خرسی برگشت اون موقع یه فکری براتون می کنیم
@Kamranghazanfari13 خرداد 1405بالاخره تاثیر فریادهای ملت مبعوث در خیابان عیان شد و در پاسخ به تجاوزات دشمن به جزیره قشم و برخی مناطق دیگر، منطقه مجددا زیر آتش غیورمردان ارتش و سپاه رفت.اگرچه آتش بس تحمیلی، از هفته ها پیش و مکررا نقض شده بود؛ اما تحولات بامداد امروز را می توان در حُکم آخرین میخ بر تابوت "توقف نبرد" قلمداد کرد.ت…Show more
@user17757446118413 خرداد 1405Replying toتوی مدت اتش بس هر بار که امریکا حمله ای کرد ایران قاطعانه جواب دادبا اطلاعات فیک ملت رو فریب ندین
@user17757446118413 خرداد 1405Replying to andتوی مدت آتش بس ایران هربار که امریکه اتش بس رو نقض کرده ایران واکنش نشون دادههر تجهیزات جدیدی هم که امریکا اورده بخشیش رو ایران منهدم کرده
@Kamranghazanfari13 خرداد 1405بالاخره تاثیر فریادهای ملت مبعوث در خیابان عیان شد و در پاسخ به تجاوزات دشمن به جزیره قشم و برخی مناطق دیگر، منطقه مجددا زیر آتش غیورمردان ارتش و سپاه رفت.اگرچه آتش بس تحمیلی، از هفته ها پیش و مکررا نقض شده بود؛ اما تحولات بامداد امروز را می توان در حُکم آخرین میخ بر تابوت "توقف نبرد" قلمداد کرد.ت…Show more
@user17757446118413 خرداد 1405Replying to andمردم از جنگ متنفرنولی میدونن که اگر دفاع و مبارزه نکنن اون موقع پدوفیلی های کودک خوار شیطان پرست ایران رو تبدیل به آتش و خاکستر میکنن
حسین وصال Replied
@amirsayah8 خرداد 1405Replying toمیشه برای راحتی مردم، جلوی تورم را بگیرید، رانتها و امضاهای طلایی را حذف کنید؟
حسین وصال Replied
@user1775744611845 خرداد 1405Replying toاخه گوربگور شدهکوروش که واسه ۳ هزار سال پیشه روی سرتون میذارین و حلوا حلواش میکنین و اینجور مواقع دیگه حساسیت به تاریخ ندارین
حسین وصال Replied
@Farhadfathi4 خرداد 1405کی گفت توافق شده؟! دشمن.کی گفت نقض شده؟! دشمن.ولی وقتی کینه ی انتخاباتی تمام نشود با منابع دشمن از توییتر تا ایتا به نیروهای خودت حمله میکنی. به نیروهایی که هر لحظه ممکن است شهید شوند و مثل لاریجانی و شمخانی برید مطالب قبلتون رو پاک کنید. توافقی انجام شود منابع رسمی میگن. از اولیات رسانه است که نب…Show more
@user1775744611844 خرداد 1405Replying toتوافق که هنوز معلومه نشدهولی توی مرحله پیغام پسغام امریکا زیرش زد
حسین وصال Replied
@Karim_Khan31 اردیبهشت 1405Replying to andحرفات رو قبول دارم. ولی با قسمت زمان به نفع ماست مشکل دارم. ما وقتی داشتیم میجنگیدیم، راحت نفت هم میفروختیم و وضع اقتصادی مون بهتر بود و قیمت نفت هم بالا بود. از وقتی مذاکره مزخرف شروع شد، محاصره شدیم، فروش نفتمون به مشکل خورد و نفت جهانی ارزون شد، انسجام داخلی به هم خورد
@user1775744611842 خرداد 1405Replying to andایران همنیاز به آتش بس و تنفس داشتمشکل حادی هم واسه صادرات نفت نداریم
حسین وصال Replied
@Hastim_Ta_Akhar2 خرداد 1405🔔حتما گوش و نشر بدید.🔺جناب پزشکیان! چرا بدون اجازه رهبری آتش بس را پذیرفتید؟ 🔺چرا نامه گستاخانه و بیادبانه ۲۹ فروردین ۱۴۰۵ را امضا کردید؟ 🔺برخلاف ادعای شما اکثریت مردم با مذاکره با شیطان مخالفند. 🔺چرا جلوی دستور حمله به اسرائیل را گرفتید؟🔺چرا حتی یک بار ترامپ رو تهدید به ترور نکردید؟15 MB
حسین وصال Replied
@Hemat52 خرداد 1405Replying toاینا دستاوردهای اقتصادی نظام ج ا هست بعد از ۵ دهه حکمرانی هست...این روضه رو ما بهتر از تو حفظیم!! این روضه رو ببر برای کل ارکان نظام ج ا بخون و مطالبه کن!!!برای ما ،مثل واقعه کربلا،این روضه ها،هر روز خونده میشه!!
@user1775744611842 خرداد 1405Replying to andاین دستاوردهای اقتصادی دستمال کش های امریکاس که نسخه های فقرپرور سازمان های مالی جهان رو توی ایران اجرا کردن تا منافع کثیف خودشون تامین بشه