حسین وصال

‌حسین وصال‌'s header picture
ح

حسین وصال

@user177574461184
Joined فروردین 1405

حسین وصال Replied

Profile picture of ‌سیدامیر سیاح‌
تاجایی که ما دیدیم، تنها کاری که درست انجام داد، استخاره روز اول بود
Replying to
باید بگه فرق میکنه چه تیمی بره مذاکرهبدیم برهبریم بگیریم

حسین وصال Replied

Profile picture of ‌سید پویان ابهری‌
@pooyanabhari25 خرداد 1405
موضع و نظر بنده در مورد توافق ؛
9 MB
@user17757446118425 خرداد 1405
Replying to
ایران به خاطر بحران اقتصادی که گریبانش رو گرفته و دولت هم با گندی که زده میگه بودجه نداریم ناچار شد برای تقویت اقتصاد خودش توافق موقت بکنهالبته ایران میدونه که توافق نقض میشهاگر بتونه پولی بگیره یک اورهال اقتصادی خودشو میکنه تا برای مرحله دوم جنگ اماده بشه و تاب اوری داشته باشه

Profile picture of ‌سید پویان ابهری‌
@pooyanabhari17 خرداد 1405
امضای توافق ایران و آمریکا در کمتراز ۹ روز آینده انجام خواهد شد !۱۴۰۵/۰۳/۱۷
@user17757446118425 خرداد 1405
Replying to
توافق شکست خواهدخورد
@user17757446118418 خرداد 1405
Replying to
به مرحله ۶۰شصت خواهد رسیدتوی جنگ‌موجودیتی یا کشته میشی یا باید پیروز بشی

حسین وصال Replied

Profile picture of ‌سید پویان ابهری‌
@pooyanabhari19 خرداد 1405
نتانیاهو برای زنده ماندن سیاسی در اسرائیل نیاز دارد که جنگ ادامه یابد و ترامپ برای زنده ماندن سیاسی در آمریکا نیاز دارد که جنگ پایان یابد !کدام برنده میشود ؟
@user17757446118421 خرداد 1405
Replying to
هردو به فاضلاب تاریخ میرن و اقتصادشون دچار فروپاشی میشه

حسین وصال Replied

Profile picture of ‌سید پویان ابهری‌
@pooyanabhari21 خرداد 1405
هدف تسلط بر تنگه اس ؛دارن همه زورشونو میزنن تنگه رو بگیرن !نیروهاس مسلح هوشیارتر از همیشه باشن
@user17757446118421 خرداد 1405
Replying to
اون فریب خورده هایی که جیغ میزدن تنگه رو دادن رفته

حسین وصال Replied

Profile picture of ‌فاطمه پارسا‌
@Fatemeparsa20 خرداد 1405
#سوال آيا شما هم گاهى احساس مى‌كنيد نسخه اى كه دیگران از شما مى‌بينند، با كسى كه در تنهایی هستيد كاملاً متفاوته؟!
@user17757446118421 خرداد 1405
Replying to
خب طبیعیه

Profile picture of ‌سید پویان ابهری‌
@pooyanabhari17 خرداد 1405
امضای توافق ایران و آمریکا در کمتراز ۹ روز آینده انجام خواهد شد !۱۴۰۵/۰۳/۱۷
Profile picture of ‌پروانه رضایی‌
@pari_rzi17 خرداد 1405
Replying to
قراره چی بدیم حالا!!!!؟؟؟؟ خاااااااک بر سر هر چی بی غیرته.معامله با قاتل رهبرمون......تف به اینهمه بی غیرتی
@user17757446118418 خرداد 1405
Replying to and
غنی سازی و تنگه و محور مقاومت سرجاشهانقدر توهم نزنین

حسین وصال Replied

Profile picture of ‌فاطمه پارسا‌
@Fatemeparsa23 اردیبهشت 1405
توی روانشناسی یه اصطلاح داریم به اسم خطای نسبت دادن بنیادینیعنی چی حالا؟!_ما اگه پیاده باشیم، راننده ها همه وحشین.ولی اگه ما سواره باشیم، پیاده ها همه گیجن._ما اگه تند رانندگی کنیم چون عجله داریم.ولی اگه بقیه تند برن خیلی گاون!_یا مثلاً توی رابطه، اگه من خودم پیام ندم کار داشتم ولی اگه طرف م…Show more
@user17757446118418 خرداد 1405
Replying to
توقعات یکطرفه

حسین وصال Replied

Profile picture of ‌حامد بلوکی‌
@user17686947264617 خرداد 1405
Replying to
این کلیپ از صدا و سیمای ایران پخش شده؟
@user17757446118417 خرداد 1405
منم تازه الان دیدمولی اینها بازیگرای سریال کلینیک رویا هستناینجا هم فکر کنم صداسیماس

حسین وصال Replied

Profile picture of ‌شیخ فرهاد فتحی‌
@Farhadfathi16 خرداد 1405
امروز رو‌ با پیامی از برانداز عزیز شروع کردم 😂سرنخواستنم از برانداز تا انقلابی دعواست 😅.
@user17757446118416 خرداد 1405
منم توی گروههای تلگرام از این تهدیدها گاهی وقتها می بینمبهشون میگم هر موقع تنگه باز شد و سس خرسی برگشت اون موقع یه فکری براتون می کنیم

Profile picture of ‌کامران غضنفری‌
@Kamranghazanfari13 خرداد 1405
بالاخره تاثیر فریادهای ملت مبعوث در خیابان عیان شد و در پاسخ به تجاوزات دشمن به جزیره قشم و برخی مناطق دیگر، منطقه مجددا زیر آتش غیورمردان ارتش و سپاه رفت.اگرچه آتش بس تحمیلی، از هفته ها پیش و مکررا نقض شده بود؛ اما تحولات بامداد امروز را می توان در حُکم آخرین میخ بر تابوت "توقف نبرد" قلمداد کرد.ت…Show more
@user17757446118413 خرداد 1405
Replying to
توی مدت اتش بس هر بار که امریکا حمله ای کرد ایران قاطعانه جواب دادبا اطلاعات فیک ملت رو فریب ندین
Profile picture of ‌حامد کیارستمی‌
@Kiarostami13 خرداد 1405
مثل حمله به لبنان؟
@user17757446118413 خرداد 1405
توی مدت آتش بس ایران هربار که امریکه اتش بس رو نقض کرده ایران واکنش نشون دادههر تجهیزات جدیدی هم که امریکا اورده بخشیش رو ایران منهدم کرده

Profile picture of ‌کامران غضنفری‌
@Kamranghazanfari13 خرداد 1405
بالاخره تاثیر فریادهای ملت مبعوث در خیابان عیان شد و در پاسخ به تجاوزات دشمن به جزیره قشم و برخی مناطق دیگر، منطقه مجددا زیر آتش غیورمردان ارتش و سپاه رفت.اگرچه آتش بس تحمیلی، از هفته ها پیش و مکررا نقض شده بود؛ اما تحولات بامداد امروز را می توان در حُکم آخرین میخ بر تابوت "توقف نبرد" قلمداد کرد.ت…Show more
Profile picture of ‌مداد خودران‌
@driving_pencil13 خرداد 1405
Replying to
مردم آتش و خاکستر نمی خواهند مردم زندگی می خواهند.
@user17757446118413 خرداد 1405
مردم از جنگ متنفرنولی میدونن که اگر دفاع و مبارزه نکنن اون موقع پدوفیلی های کودک خوار شیطان پرست ایران رو تبدیل به آتش و خاکستر میکنن

حسین وصال Replied

Profile picture of ‌سیدامیر سیاح‌
@amirsayah8 خرداد 1405
Replying to
میشه برای راحتی مردم، جلوی تورم را بگیرید، رانتها و امضاهای طلایی را حذف کنید؟
@user1775744611848 خرداد 1405
البته توییتش واسه دو سال پیشه

حسین وصال Replied

Profile picture of ‌شیخ فرهاد فتحی‌
@Farhadfathi5 خرداد 1405
توییت جاسوسی که اخیرا اعدام شد.
@user1775744611845 خرداد 1405
Replying to
اخه گوربگور شدهکوروش که واسه ۳ هزار سال پیشه روی سرتون میذارین و حلوا حلواش میکنین و اینجور مواقع دیگه حساسیت به تاریخ ندارین

حسین وصال Replied

Profile picture of ‌شیخ فرهاد فتحی‌
@Farhadfathi4 خرداد 1405
کی گفت توافق شده؟! دشمن.کی گفت نقض شده؟! دشمن.ولی وقتی کینه ی انتخاباتی تمام نشود با منابع دشمن از توییتر تا ایتا به نیروهای خودت حمله میکنی. به نیروهایی که هر لحظه ممکن است شهید شوند و مثل لاریجانی و شمخانی برید مطالب قبلتون رو پاک کنید. توافقی انجام شود منابع رسمی میگن. از اولیات رسانه است که نب…Show more
@user1775744611844 خرداد 1405
Replying to
توافق که هنوز معلومه نشدهولی توی مرحله پیغام پسغام امریکا زیرش زد

حسین وصال Replied

Profile picture of ‌کریم خان‌
@Karim_Khan31 اردیبهشت 1405
حرفات رو قبول دارم. ولی با قسمت زمان به نفع ماست مشکل دارم. ما وقتی داشتیم میجنگیدیم، راحت نفت هم میفروختیم و وضع اقتصادی مون بهتر بود و قیمت نفت هم بالا بود. از وقتی مذاکره مزخرف شروع شد، محاصره شدیم، فروش نفتمون به مشکل خورد و نفت جهانی ارزون شد، انسجام داخلی به هم خورد
@user1775744611842 خرداد 1405
ایران هم‌نیاز به آتش بس و تنفس داشتمشکل حادی هم واسه صادرات نفت نداریم

حسین وصال Replied

Profile picture of ‌شاهین🚩خونخواهی‌
@Hastim_Ta_Akhar2 خرداد 1405
🔔حتما گوش و نشر بدید.🔺جناب پزشکیان! چرا بدون اجازه رهبری آتش بس را پذیرفتید؟ 🔺چرا نامه گستاخانه و بی‌ادبانه ۲۹ فروردین ۱۴۰۵ را امضا کردید؟ 🔺برخلاف ادعای شما اکثریت مردم با مذاکره با شیطان مخالفند. 🔺چرا جلوی دستور حمله به اسرائیل را گرفتید؟🔺چرا حتی یک بار ترامپ رو تهدید به ترور نکردید؟
15 MB
@user1775744611842 خرداد 1405
Replying to
اطلاعات دروغ به ملت میدهاونوقت ادعای دلسوزیش هم میشه

حسین وصال Replied

@Hemat52 خرداد 1405
Replying to
اینا دستاوردهای اقتصادی نظام ج ا هست بعد از ۵ دهه حکمرانی هست...این روضه رو ما بهتر از تو حفظیم!! این روضه رو ببر برای کل ارکان نظام ج ا بخون و مطالبه کن!!!برای ما ،مثل واقعه کربلا،این روضه ها،هر روز خونده میشه!!
@user1775744611842 خرداد 1405
Replying to and
این دستاوردهای اقتصادی دستمال کش های امریکاس که نسخه های فقرپرور سازمان های مالی جهان رو توی ایران اجرا کردن تا منافع کثیف خودشون تامین بشه