14 April 2026
به نتیجه مذاکرات با امریکا خوش‌بین هستید یا بدبین؟اینجا بنویسید تا نظرات شما در خبرفوری منتشر شود👇🏻
خوش‌بینم چون این جنگ نه نفع و سودی برای آمریکا داره نه برای ایران ، خوش‌بینم که قدرت به کشور برمیگرده(گرچه تاریخ خلاف این رو گواهی میده ... خداروچه دیدی شاید بعداز مدتها ما تاریخ رو از نو نوشتیم!!)
00:54 - 14 April 2026

7 Reactions
267 Views


1 Reply

Profile picture of ‌heduos 96‌
@heduos9614 April 2026
با مذاکره قدرت به کشور برمیگرده. هر چی فکر میکنم متوجه معنای کلامتون نمیشم. چی با جنگ از دست رفته که با مذاکره برمیگرده؟ با دادن اورانیوم و حق غنی سازی و خلع سلاح شدنمون چه قدرتی قراره برگرده؟ اگر امریکا ۱۰ شرط ما رو قبول میکرد بععععععله ولی ۱۵ شرط آمریکا چه قدرتی برای ایران باقی میذاره؟