به نتیجه مذاکرات با امریکا خوشبین هستید یا بدبین؟اینجا بنویسید تا نظرات شما در خبرفوری منتشر شود👇🏻
@heduos9614 April 2026Replying to andبا مذاکره قدرت به کشور برمیگرده. هر چی فکر میکنم متوجه معنای کلامتون نمیشم. چی با جنگ از دست رفته که با مذاکره برمیگرده؟ با دادن اورانیوم و حق غنی سازی و خلع سلاح شدنمون چه قدرتی قراره برگرده؟ اگر امریکا ۱۰ شرط ما رو قبول میکرد بععععععله ولی ۱۵ شرط آمریکا چه قدرتی برای ایران باقی میذاره؟