به نتیجه مذاکرات با امریکا خوشبین هستید یا بدبین؟اینجا بنویسید تا نظرات شما در خبرفوری منتشر شود👇🏻

Amin Ts Replied
@akhbarefori14 April 2026به نتیجه مذاکرات با امریکا خوشبین هستید یا بدبین؟اینجا بنویسید تا نظرات شما در خبرفوری منتشر شود👇🏻
@user17761153416614 April 2026Replying toخوشبینم چون این جنگ نه نفع و سودی برای آمریکا داره نه برای ایران ، خوشبینم که قدرت به کشور برمیگرده(گرچه تاریخ خلاف این رو گواهی میده ... خداروچه دیدی شاید بعداز مدتها ما تاریخ رو از نو نوشتیم!!)