راحله عرب

‌راحله عرب‌'s header picture
ر

راحله عرب

@user177761693242
Joined May 2026

راحله عرب Replied

Profile picture of ‌سید پویان ابهری‌
@pooyanabhari7 June 2026
هیچ کدوم از طرفین این نقض آتش بس را گردن نخواهند گرفت ؛صبح بلند میشیم و میبینیم انگار نه انگار خبری شده !
Replying to
جنگ شد که 🥺🥺🥺

راحله عرب Replied

Profile picture of ‌سید پویان ابهری‌
@pooyanabhari27 May 2026
آقای ‌پزشکیان ؛میشه یه کاری هم بکنید تورم در کشور به قبل از اغتشاشات دی ماه برگرده ؟!داریم لِه میشیم #بی_عرضه
Replying to
این بنده خدا از اول اومد رییس جمهور شد که اینترنتو رو آزاد کنه حالا هم انجام داد طبق گفته خودش کار دیگه ای هم که بلد نیست 😂😂😂

راحله عرب Replied

Profile picture of ‌سید پویان ابهری‌
@pooyanabhari26 May 2026
#فوری چندین انفجار در بندرعباس/ صدای انفجار در سیریک و جاسک نیز شنیده شده
Replying to
الان چرا ایران جواب نمی ده حمله پیشدستانه نخواستیم ولی وقتی میزنن چرا جواب نگیرن ???

راحله عرب Replied

Profile picture of ‌سید پویان ابهری‌
@pooyanabhari23 May 2026
آقای سقاب اصفهانی ؛این میل به گران سازی در وجود شما از کجا میاد ؟ کشوری که خودش نفت و گاز داره چرا مردمش باید به اندازه کشورهایی که نفت ندارند هزینه سوخت را بدهند ؟گران سازیِ موقعیت نشناسانه شما در دی ماه کار دست ما داد ، از موضوعِ همبستگی و اتحاد ، سو استفاده نکنید چون حداقل من یکی نمیزارم مرد…Show more
Replying to
خدا لعنتشون کنه هر که به دنبال سخت شدن زندگی مردمه قوه قضاییه محترم باید بدونه دنبال وطن فروشا داخل مردم نباشه خیلی از مسئولین وطن فروش ترند که متاسفانه از این پست به پستی دیگه میرن ولی حذف نمیشن

راحله عرب Replied

Profile picture of ‌سید پویان ابهری‌
@pooyanabhari14 May 2026
تررررآمپ ، در دقایق اولی که وارد چین شد با یک تحقیر دیپلماتیک بزرگ مواجه گردید. رئیس‌جمهور چین شخصاً برای استقبال از ترامپ حاضر نشد و فقط تعدادی از مقامات را به فرودگاه فرستاد.در ۱۰ ماه گذشته ، ترامپ مجبور شده دو بار به چین سفر کند ، در حالی که رئیس‌جمهور چین طی بیش از یک دهه هیچ سفر رسمی دولتی به…Show more
Replying to
اصلا این بشر تحقیر حالیش نمیشه وگرنه همون هفته اول جنگ باید بساطشو جمع میکرد میرفت

راحله عرب Replied

Profile picture of ‌سید پویان ابهری‌
@pooyanabhari9 May 2026
جلوی همینهارو بگیرید ؛۷۰٪ مشکلات حل خواهد شد
7 MB
Replying to
آقای ابهری سلام خدا قوت لطفا در مورد حضوری بودن امتحانهای پایه هفتم به بعد هم بگید تو این شرایط چطور میشه ؟؟واقعا اینایی که تصمیم میگیرن برای بچه های مردم خودشون کجا زندگی میکنن؟؟معلمها تو مجازی از روی کتاب میخونن و درس میدنبعد امتحان ها رو مفهومی و خارج از کتاب می گیرن