حمله به خاکمان میکنند، محاصرهٔ دریایی میکنند، لبنان را قتلعام و خانهها را ویران میکنند؛ بعد ما هنوز میگوییم: «اگر آتشبس را نقض کنید…» و ظهر در مذاکرات هستیمواقعاً «نقض آتشبس» تعریفش عوض شده، یا ما جا ماندهایم؟اگر تعریف جدیدی پیدا کرده است به ما بگویید تا روشن شویم. #لبنان


