15 June 2026
موضع و نظر بنده در مورد توافق ؛
9 MB
سلام آقای ابهری عزیز 🥰خدا قوت ،این ننگ نامه ای که امضا شد در این قرار بود که ایران تنگه رو باز کنه و سلاح های هسته ای نه بخره و نه بسازه و دکتر نبویان گفتن که بر اساس این توافق مضخرف اگر ایران بخواد دارویی تولید کنه باید از آمریکا اجازه بگیره ،به نظر تون اگه این توافق اجرا بشه چه اتفاقی می‌افتد؟
02:05 - 16 June 2026

1 Reactions
124 Views