راض خسر

‌راض خسر‌'s header picture
ر

راض خسر

@user178196589524
Joined June 2026

راض خسر Replied

Profile picture of ‌محمد جعفر شبستری‌
جناب آقای محسنی اژه‌ای عزیز و گرامی ● آيا اين برخی افراد که‌ از روی غفلت‌ حرفهایی می‌زنند که بدون تردید دشمن را خوشحال می‌کند و اتحادملی را به خطر می‌اندازد شامل برخی از مسئولین کشور هم‌ می‌شود یا خیر؟● آيا کسی که این نوع حرفهای دشمن شادکن را هميشه تکرار می‌کند از روی غفلت‌ است‌ يا جهل و یا عمد؟●…Show more
دشمن و اذناب او، از اتحاد و انسجام ملت ایران، کلافه شده‌اند و درصدد مخدوش کردن این وحدت مقدس هستند. گاهی برخی افراد از روی غفلت حرف‌هایی می‌زنند که بدون‌تردید این حرف‌ها دشمن را خوشحال می‌کند و مورد سوء‌استفاده او قرار می‌گیرد.
Replying to
اقایون نماینده ملت، زودتر از اینا باید اقدام میکردید. نوش اارو پس از مرگ سهراب🔴کامران غضنفری نماینده تهران: جمعی از نمایندگان یکشنبه به مجلس خواهند رفت؛ اگر در بسته بود همانجا تحصن می‌کنیم.

راض خسر Replied

اقای قالیباف و بقیه، کی شما میخواید بفهمید امریکا و اسرائیل یکی هستن؟؟؟ یا خودتونو میزنید به اون راه؟؟؟
اقای قالیباف لطفا به خط ولایت فقیه برگردید و این ننگ نامه را که شرعا حرام است باطل کنید. عدالت علی و عدالت حسین را جای این ننگ نامه در جامعه پیاده کنید، اونوقت میبینید همه مشکلات ما حل شده.

This post was deleted by the post author.

Replying to
اقای قالیباف تو را به جان حاج قاسم، اقایان مسئول ، شما را به روضه های سیدالشهدا که در بیت برگزار میشد قسم، ول کنید این مذاکره لعنتیو، نتیجه ش فقط کودتا و خلع سلاح ایران و.‌..

اقای قالیباف بزدگوار، نفهمیدین امریکا چه کلکی به شما زده. داره در سایه تهدید شما را پای میز مذاکره میکشونه. دیروز به بهانه زدن لبنان کشوندت سوئیس ، فردا به بهانه بمب اتم میکشوندت و....این از اقتدار نیس. اینا فقط زبون زور و موشک میفهمن خلبان. تا دیر نشده به شروط رهبری برگردید. حاج قاسم: والله هر کس
اقای قالباف چرا محاصره را با موشک نشکستی که رفتی در ازای بخشیدن تنگه هرمز به امریکا و همسایگان حلش کردی، واقعااااااا چرا؟؟؟ ۴ ماهه میدوی برای محاصره، در صورتی که با زدن دو ناو حل میشد. اونوقت ادعا میکنی یه ساعته با مذاکره حل شد؟؟؟؟؟ نکنید اقای قالباف، نکنید .....
حاج قاسم: والله هر کس به این نظام تیر انداخت، اواره شد.

Profile picture of ‌Peyman Chegini‌
Replying to
اینا اتش بس کردن یهو امریکا کارت محاصره دریایی رو کرد هیچ اقدام متقابلی انجام ندادن تا امروز دست برتر در مذاکرات از بین بره و هم هسته ای هم تنگه رو ب عنوان امتیاز دادیم رفت
از همون روز اول عراقچی با ویتکاف تو واتساپ مذاکره میکرد، اسمشو گذاشتن تبادل پیام. اون سخنگوشونم با جملات چرت و پرت مردم را خر فرض کرده، البته خودش گفته ک من جواب دادن را بلدم. البته فقط برای مردم مبعوث شده بلده نه برای امریکا ...
لطفا از امشب یفت و سخت خواهان لغو این توافق ننگین باشیم....

Profile picture of ‌خبرگزاری تسنیم🇮🇷‌
پزشکیان: در روند مذاکراتی که شکل گرفته با عزت و سربلندی و بدون وا دادن وارد شدیمهر جا هم خواستند حقوق ما را نادیده بگیرند ما کوتاه نمی‌آییم و سر خم نخواهیم کرددر این روند که شروع شده لبنان را به خاطر ایران کوتاه آمدند هر پیامی که باعث تفرقه شود آب در آسیاب دشمن ریختن است
Replying to
هسته ای و تنگه را نقدا دادی رفت. دیگه مذاکرات نمایشی و حق حق و.... نکنید اقای پزشکیان. چطور برخلاف رهبری حرکت کردن ، شکستن وحدت و پالس ضعیف به دشمن نیست؟؟؟؟ اقای پزشکیان به همان نهج البلاغه و قرانی که اشتباه میخونیش قسمت میدیم، باطل کن این تفاهمی را که بندهای ان هیچکدام اجرا نشده رفتی مذاکره.
دیگه چی باقی گذاشتی برای کشور که بخوای بدی؟؟؟ اقای پزشکیان به جای مذاکره و بخشیدن هسته ای و تنگه هرمز، اختلاس های بانکی و احتکارها و... را مدیریت کن و گران سازی را کنار بزار، مردم هالو نیستن.

راض خسر Replied

Profile picture of ‌سيد محمود نبویان‌
وحدت را حول محور مقام معظم رهبری حفظ کنیم و از توهین، تهمت و بدگویی نسبت به مسؤولان دلسوز بپرهیزیم که این رفتار، خلاف شرع است. #وحدت
Replying to
چرا علاوه بر بستن تنگه ، با زبان زور باهاشون برخورد نمیشه؟؟ خود مسئولین بارها گفتن امریکا و اسرائیل فقط زبان زور میفهمن. حداقل به نظر خودتون احترام بزارید.