بچگیام تمام ترسم این بود که تو حرم گم بشمالان تمام آرزوم اینه...🌙
Pinned post
@Yasaa9 February 2023بچگیام تمام ترسم این بود که تو حرم گم بشمالان تمام آرزوم اینه...🌙
@Yasaa1 May 2026
@Yasaa20 April 2026میشه به خوابم نیاییک گوشه حسینیه ، روی صندلی چوبی ، چقد سر زنده ، می دیدم و دوستش داشتم ، نمی دید و دوستم داشت ...خواستم گوشه عبایش را ببوسم؛ عکس دوست شهیدم را نشانش دهم .وقت نشد.آه ای وقت نفرین شده ، اوقات خوشم را در هیاهوی تیک تاک ها چنان از دست دادم که خودم هم.
@Yasaa14 April 2026🔺مرکز شهر بنت جبیل از همه طرف توسط نیروهای اسرائیل محاصره شده است و بچه ها میخوان آخر مقاومت کنند.مادران لبنانی ، لحظه های آخر است که به فرزندانتان نگاه می کنید...دیگر پسر نخواهید داشت ؛فقط تو رو خدا ما را حلال نکنید ، بگذارید عذاب بی شرفی و بی غیرتی مان را بچشیم تا شاید کمی این دل آرام بگیرد.
@Yasaa13 April 2026به تولیت حرم بگویید :آمبولانس ها را برگرداند...مجروح شده ایم به عشق اینکه میدانیم عادت حسین (ع) آن است که خودش زخم خورده ها را در آغوش می گیرد.
@Yasaa10 April 2026رفقا سلامآقا کار نمایش های صوتی تقریبا تموم شده...🚨🚨🚨اما برای ادامه کار ها نیاز شدید به ادیتور و نویسنده داریم ... هر کس میتونه پیام بده و اگر هم نه بازنشر بده تا تو ثواب کار های تولید شده برای جنگ سهیم باشهیا علی
@Yasaa5 April 2026_چرا کشتیش+همه چیز از یه آهنگ شروع شد...#بزن_که_خوب_میزنی
@Yasaa1 April 2026🔥🔥🔥فوریرفقا سلامیه نمایشنامه صوتی کوتاه برای ایام جنگ آماده شده... گوینده آقا و خانم نیاز داریم.هر کس آمادگی داره دایرکت بده.اگر دوستانتون میتونن حتما بهشون اطلاع رسانی کنید.هر کس بازنشر کنه تو ثواب این کار شریک هستش.
@Yasaa31 March 2026
@Yasaa24 March 2026میگن آقای مترجم ، میخواد کتابو با رسم شکل توضیح بده .#شورای_عالی_امینت_ملی
@Yasaa25 February 2026به دستانت نیازمندم همسایه ؛نه برای مهر ،برای آن روز که دستانم بند است و هنگام خندیدن کسی نیست جلوی دهانم را بگیرد.خنده ام مغناطیس موج های تلخ است ؛نگاه های منفی ، حرف های خنثی ...انگار که غمگین بهترمانگار که غمگین راحت ترمغمگین من ترم، خودمم ، بیشترم