این روش (مذاکره) به شکست بخوره خیلی خوشحال میشیدید مگه نه؟ عیب نداره خوشحال باشید حلالتونولی اونایی که رفتن واسه مذاکره ، از دل میدون جنگ رفتن نه از پشت گوشی.رفتن و همه چیز رو به جون خریدن واسه من و تو. واسه اینکه حتی شده یه دونه بچه کمتر کشته بشه. یه خونه کمتر خراب شه. یه کارخونه کمتر منهدم شه
نگران نباشید ، اینا از نظر شما ضایع هم که بشن و بدون هیچ نتیجه ای هم که برگردن. برمیگردیم سر جنگ. شما پایکوبیتون رو میکنید و سرمست از شکست رقیب سیاسی برمیگردیم سر جنگ ، همون چیزیی که عملا هیچ کجاش نیستید و فقط عاشقشید.دوباره انفجار و انهدام و موشک و بمب و خون و ....... بلکه راضی بشید.
اما ما یادمون میمونه با همه فشارها و تهدید ها ، رییس جمهور مسئولیت این مسیر رو پذیرفت.امیدوارم یه مرد هم پیدا بشه مسئولیت مسیر دلخواه شما رو بپذیره
23:57 - 21 June 2026



5 Replies

Profile picture of ‌Hichkas‌
Replying to
ان قضیه به پیروزی ایران میرسه، بنده به قول رهبر باور قطعی دارم اما بین راه مدام باید از خودی و نخودی قلبمون بشکنه

Profile picture of ‌Hichkas‌
Replying to
احسنت

Profile picture of ‌حسین قلی پور‌
Replying to
دم شما گرم

Profile picture of ‌من انقلابیم‌
Replying to
رفتن تا قیمت بنزین در آمریکا پایین بیاد#حزب_الله نابود بشه#مقاومت در کشورهای منطقه نا‌امید بشه#اسرائیل مجدد سامانه‌های پدافندیش رو احیا کنهسرمایه های آقازاده هاشون در معرض خطر قرار نگیره#اصلاحات ضعیف نشهو #یهود موفق به ترور امام بعدی جامعه شود.خسته نباشید

Profile picture of ‌محمدرضا علیزاده‌
مسیر ما مطابقت با نظر رهبریه.و سلیقه ای نیست.دلسوزی های اینها مصلحت بینی خرس خاله هاستبرمیگردیم سر جنگ اما با پرداخت قیمت و غرامت حماقت این عدهبمب ها و موشک ها بیشتر بر سر همین مردم می‌ریخته تا این مسئولین و پشت گوشی خارج از میدون جنگ نیست.با منطق شما کلاً مردم نباید نظر بدن،که مردوده...