7 February 2025
‏اسم مذاکره را می‌آورند که چیز خوبیست. انگار کسی باخوب بودن آن مخالف است! امروز وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران یکی ازپرکارترین وزارت خارجه‌هاست؛ با دنیا همه جور مذاکره میکنند و قرارداد میبندند. استثنا آمریکاست. البته رژیم صهیونیستی را اسم نمی‌آورم، چون دولت نیست. یک باند جنایتکار غاصب است.
حضرت آقا پشت بلندگو فرمودن؛ مذاکره با دنیا، آمریکا استثناست!!یعنی مذاکره با آمریکا غلط است ای دولت پزشکیان!؟؟؟؟
18:27 - 7 February 2025

2 Reactions
294 Views