حالا که این همه نفت داره پس چرا همش میناله خب برای مردم خرج کنه تا گرونی تبدیل به ارزونی بشه!مصدق گورش لرزیده میشه وقتی ببینه پزشکیان نفت ملی رو تصاحب کرده)))
Replying toحالا که این همه نفت داره پس چرا همش میناله خب برای مردم خرج کنه تا گرونی تبدیل به ارزونی بشه!مصدق گورش لرزیده میشه وقتی ببینه پزشکیان نفت ملی رو تصاحب کرده)))
Replying toهر روز به تاریخ بعدی انتخابات ریاست جمهوری نگاه میکنم . خداروشکر خدا خوب پشت پرده را نمایان کرد
Replying toنه پس میخواستین برن از همسایه ها قرض بگیرنواقعا این بنده خدا عقب مونده ذهنیهباید بودجه نظامی رو بعد از جنگ دوازده روزه ده برابر میکردیدحالا داری منت هم میزاری جالبه(همسایه ها یاری کنید تا من شوهرداری کنم)این شده حکایت دولت
Replying toتنها راه نجات از بلای فعلیپیایان فوری این دولت و استقرار ی دولت انقلابی و متعهد است
Replying toمیگم جناب @President اینها اسرار محرمانه و سری نیست احیانا؟یا لو دادن اسرار فقط برای نمایندگان انقلابی، غیر قانونیه؟