‼️ پزشکیان:ما ۲۰ میلیون بشکه از «نفت خودمان» را دادیم به هوافضای سپاه تا بتواند بجنگد/ در شعام فرماندهان قرارگاه، ارتش و سپاه تفاهم را امضا کردندپ.ن: نفت خودتون؟! چاه نفت به نامتونه ما خبر نداریم؟؟؟؟؟#بازگشت_به_نظر_رهبری
4 MB
13:28 - 21 June 2026



5 Replies

Profile picture of ‌یا لثارات الخامنه ای عزیز‌
Replying to
حالا که این همه نفت داره پس چرا همش میناله خب برای مردم خرج کنه تا گرونی تبدیل به ارزونی بشه!مصدق گورش لرزیده میشه وقتی ببینه پزشکیان نفت ملی رو تصاحب کرده)))

Profile picture of ‌محسن صالح‌
Replying to
هر روز به تاریخ بعدی انتخابات ریاست جمهوری نگاه میکنم . خداروشکر خدا خوب پشت پرده را نمایان کرد

Profile picture of ‌علی نصرتیه‌
Replying to
نه پس میخواستین برن از همسایه ها قرض بگیرنواقعا این بنده خدا عقب مونده ذهنیهباید بودجه نظامی رو بعد از جنگ دوازده روزه ده برابر میکردیدحالا داری منت هم میزاری جالبه(همسایه ها یاری کنید تا من شوهرداری کنم)این شده حکایت دولت

Profile picture of ‌آشیانه اهل‌بیت‌
Replying to
تنها راه نجات از بلای فعلیپیایان فوری این دولت و استقرار ی دولت انقلابی و متعهد است

Profile picture of ‌مهدی احمدزاده‌
Replying to
میگم جناب ‎@President اینها اسرار محرمانه و سری نیست احیانا؟یا لو دادن اسرار فقط برای نمایندگان انقلابی، غیر قانونیه؟