چرا درس نمیگیریم چرا دلمون برای مردم خودمون که همیشه پای کار این انقلاب هستن نمیسوزه این مردم چقد نجیب وشریف هستن که دولت با اقتصاد نئولیبرالی خانه برانداز پاشو روی حلقوم مردم گذاشته ومردم همچنان ازش حمایت میکنتد...ای خدا😔
دو هفته پیش از شورش دیماه؛ گفت و گو با خیابان جمهوری: به همه کسانی که تعلق به انقلاب اسلامی دارند هشدار میدهم که در حال ورود به نقطه قرمز هستیم▪️سوریه، مصر، لیبی و یمن مانند ما اجرای سیاستهای اقتصاد نئولیبرال را دنبال کردند و به اینجا رسیدند!▪️ حذف یارانهها، خصوصیسازی درمان و آموزش، آزادسازی…