این توهین ها رو که میشنوید باید روی سرتان بگذارین و دستشان را ببوسید نه اینکه برایشان شاخ و شانه بکشید و گردن کلفتی کنیدملت داغ داری که بیش از 100 روز است در خیابان است لایق این همه توهین تو و امثال تو نیستاین ملت مبعوث شده هست بروید ببینید طرف مقابل چکار کرده که خون مردم رو به جوش آورده