شما هم از گندم واشنگتن نخواهید خورد .
Replying toچرا فکر نمیکنید و مطلب میزارید؟!مگر همان مذاکره کنند ها این را رد نکردند؟مگر رهبری در پیام خود ننوشتند حسن ظن؟خب چرا!آقاجون ماهم متعقدیم علیالاصول باید نظر آقا میشد اما این چرت و پرت ها چیست که میگویید؟
Replying to andمرگ بر سازشگر با امریکا و طرفدار سازشگر، مرگ بر بیعت کننده با یزید زمان و طرفدارانش
Replying to andبله مرگ بر سازگار و مرگ بر طرفدارانش اما بیعت معنی دارد به معنی مذاکره نیست...در مثال شما میخواهی از دشمن غرامت بگیری باید باهاش صحبت کنی یا نه؟و چیز های دیگه که در شروط رهبری هست نیاز به مذاکره دارد....اما در کل نظر رهبری باید باشد که گفتن نظر دیگری داشتم و ماهم #بازگشت_به_نظر_رهبری را میخواهیم..
Replying to andبازی با کلمات؟؟بیعت وتوافق وتفاهم یکیه، تفکر اسلام و انقلاب از ابتدا تاالان یه چیز بوده، درمقابل ظالم ایستادن و جنگیدن، نه جنگ برده رو به ذلت و خواری رسوندن
Replying to andاولا که بازی با کلمات نیست شما اگر سواد یا مطالعه ندارید بروید فرق کلمات رو بپرسید یا حداقل هوش مصنوعی بزنید براتون توضیح بده...تفکر اسلام و انقلاب بله استادن در برابر ظالم است اما اسلام نمیگوید همه جا بجنگ...کُتب شهید مطهری را بخوانید متوجه میشوید...
Replying to andشما هم رو مفهوم بازی با کلمات خیلی فکر کنید
امیرحسین رسولی 🇮🇷 Replied
Replying toسلام.روزتاسوعاس اما این شورحسینی را با وضع موجود که نگاه میکنم وعاقبت شمر وپیام عاشورا که شکسته شدن عظمت مستکبران است همانطور که دراول جنگ رمضان میخواندیم که بزن که خوب میزنی...ابهتش شکسته شد.ایا حالا ابهت امریکا شکسته شده؟ایا انتقام رهبر وکودکان میناب گرفته شده؟!دلمون خونه.چه انتظارداشتیم وچه شد!؟
Replying to andآمریکا شکست خورده...این که جزو پیام های قبلی رهبریست تمام پیام های آقا را بخوانید خب...ابهت آمریکا روز دهم جنگ شکست که درخواست آتش بس دادند...
@Meriqo3dتا این ۲نفر که معمار شکل دهی ۱۸ و ۱۹ دی بودن با اون تصمیم اقتصادیشون که رهبر شهید گفت کودتا بود در قدرت هستند هیچ چیزی بهتر نمیشه.با این ۲نفر محکومیم به شکست.
Replying toرهبری شهید فرمودند هرکس مردم را نسبت به مسئولین بد بین کند در زمین دشمن بازی کرده چه بداند چه نداند حالا هی ویراست بزنید...مگر رهبری شهید در همان سخنرانی نفرمودند مسئولین عالی رتبه مملکت انقلابی هستند؟آیا رهبری جدید نفرمودند مسئولین حسن ظن دارند؟چرا کامل یک سخنرانی را گوش یا نمیخوانید؟؟!
@Meriqo3dReplying toمن کارنامه مسئولین رو گفتم ، آقای قالیباف و پزشکیان معمار تصمیم اقتصادی گرون کردن بنزین و حذف ارز ترجیحی بودن که نتیجش شد ۱۸ و ۱۹ دی و هر دوی این آقایان مقابل نظر رهبر شهید و رهبر کنونی طرفدار مذاکره با آمریکا و توافق با قاتل بچه های میناب و رهبر هستند.اگه دروغ بستم به کسی که باعث بدبینی بشم بگین.
Replying toرهبری در مدل مذاکره ایراد دارن نه خود مذاکره ما چگونه میتوانیم مثلا غرامت بگیریم از دشمن وقتی مذاکره نکنیم؟!تصمیم گرون کردن بنزین بحث دارد...
@Meriqo2dReplying toهنوز خیلی کودک هستی پس ، رهبری فرمودن هر نوعی مذاکره کنید با آمریکا ضرر داره و تا ۲۰ تا ۳۰ سال آینده هم همینه.برای قالیباف همه چیزو تحریف میکنید واقعاً کثیف ترین جریان همین وفاق شما با قالیباف هست که بنظر من از براندازا هن کثیف تر هست این جزیان که رهبر هم تحریف میکنید برای قالیباف.
Replying toدست شما درد نکنه به ما تهمت که زدین و برچسب هم که زدین ممنون بحث با افرادی مثل شما قشنگ نیست اصلا چون تهمت و برچسب زدن روی آدم ها کار شماست...
امیرحسین رسولی 🇮🇷 Replied
صرفا جهت مطالعه بیشتر 😎☕️Replying toرهبری شهید فرمودند هرکس مردم را نسبت به مسئولین بد بین کند در زمین دشمن بازی کرده چه بداند چه نداند حالا هی ویراست بزنید...مگر رهبری شهید در همان سخنرانی نفرمودند مسئولین عالی رتبه مملکت انقلابی هستند؟آیا رهبری جدید نفرمودند مسئولین حسن ظن دارند؟چرا کامل یک سخنرانی را گوش یا نمیخوانید؟؟!
@islamwanter15 June 2026تنها انتقامی که برای ترور نائب امام زمان به ذهن من میرسه اینه:۱_ سوزاندن تمام جمعیت ۱۰ میلیون نفری اسرائیل.۲_ ترور تمام مقامات آمریکایی.۳_ سرنگونی حکومت غیر اسلامی آمریکا.۴_ اعدام تمام کسانی طی این سالها در دولت کشور خودمون حرف از صلح و دوستی با آمریکا میزدن.#اسلام_طلب_islamwanterاز ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ حدود ۶ سال و نیم میگذره و هنوز انتقامی رو که امام شهیدمون برای ترور سردار قاسم سلیمانی اعلام کرده بود نگرفتیم. قرار بود برای انتقام خون حاج قاسم، آمریکا از منطقه اخراج بشه.الان برناممون برای انتقام خون امام شهید چیه؟ارزش یک بند انگشت امام شهید، بالاتر از صدها هزار قاسم سلیمانیه.
Replying toشما از روی احساسات نوشته اید آقای شهید فرمودند روی احساسات تصمیم نگرید این چه متنیست؟سرنگونی حکومت غیر اسلامی آمریکایی؟خدا به شما کجا دستور داده حمله کنید هرحکومت غیر اسلامی ا نابود کنید؟حالا این یه مورد بود داخل متن شما بقیه بماند...فکر کنید برادر...
Replying toهمه این کارا هم انجام بدیم، شاید هنوز برای انتقام خون امام خامنهای شهیدمون کافی نباشه.
امیرحسین رسولی 🇮🇷 Replied
آقای #پزشکیان ، رئیس جمهور محترم ما مردم به شما با حسن ظن مینگریم . اما باید این حقیقت رو بداند مردم از ادبیات شما در مقابل دشمن راضی نیستند ... و این باعث بدبینی و سرخوردگی آحاد مردم میشود ، که #علی_الاصول طبق بخش سانسور شده پیام نائب امام زمان عجل الله نوعی کمک به دشمن محسوب میشودخوددانید
Replying toسانسور پیام آقا چه ارتباطی به آقای پزشکیان داره؟
Replying to andعضو کمیسیون امنیت ملی بهتر می فهمه یا شما؟!همین که مورد هجمه قرار گرفته بدون درسته و کامله.اگر قرار باشد عضو کمیسیون از ریز مذاکرات خبر نداشته باشه به درد لای جرز می خوره.اسناد طبقه بندی شده و محرمانه لاپوشونی خطای محاسباتی آقایانه برای فریب مردم نامحرم.🤐
Replying to andگفتم که اولا پس اگر اینطور هست رئیسجمهور میفهمه یا نبویان؟چون اگر به مقام باشد...دوم گفتم اگر این نامه ها صحت داشته باشد باید تمام نامه را خواند با جزئیات و بقیه نامه ها تا قضیه کامل مشخص شود نه تیکه تیکه!
Replying to andandوالا یک جمله از آن رو خواند اینطور کردنحالا ببین اگه کلش رو میخوند چی میشدرو دیوار اینها یادگاری ننویسیداینها علی رغم تحقق شروطی که خودشون امضا زدن میخواستن برن مذاکره از ترس اینکه این صحبتها مانع بشه مصاحبه رو جمع کردن بعد گفتن تنگه بسته است درصورتی که خبرها از باز بودن تنگه حکایت داشت
Replying to andandبخاطر خواندن و لو دادن نامه محرمانه باید توبیخ شوند و دوما تیکه را که دوست داشتن خواندن بقیه را هم بخوانند ببینیم چه شده...چرا فقط آن تیکه هایی که به نفع نظر خود بود را خواندند...سپاه راست میگوید که تنگه بسته است یا خبر های حاکی از ایتا و بله؟😂
Replying to andandاول بزار ثابت کنن که محرمانه است.چون این چیزها رو همه می دانستیم.همون موقع که از پاکستان برگشتن.همه نماینده ها گفتن که رهبری توبیخ کردن در مورد بحث هسته ای و اجازه ی مذاکره ندادن.دیروز اصلا چیز جدیدی نگفت.چیز جدیدی که دیروز پخش شد خواندن اعضای رای دهنده به تفاهم بود که مجری ها خووندن نه نبویان
Replying to andandاوه پس شما و نمایند از یه نامه رهبری خبر داشتید از این به بعد هم فهمیدید آقا چی گفتن به ماهم اطلاع بدین قربان....
Replying to andگفتم که اولا پس اگر اینطور هست رئیسجمهور میفهمه یا نبویان؟چون اگر به مقام باشد...دوم گفتم اگر این نامه ها صحت داشته باشد باید تمام نامه را خواند با جزئیات و بقیه نامه ها تا قضیه کامل مشخص شود نه تیکه تیکه!
Replying to andفهم ترین شخص در کشور 😁اینی که گفت می تونم اجرا کنم و امضا کرد فعلا مذاکره شروع نشده تهدید و سایه جنگ بر سر کشور سایه انداخته🤣
Replying to andما هم مخالف بودیم و حرف آقا باید پیش میرفت اما رهبری هم فرمودند مسئولین حسن ظن داشتند انشاالله منتظر هستیم ببینیم چه میکنند
Replying to andمن سر کارم فرصت تایپ واضحات رو ندارم.یه چرخی توی ویراستی بزنید دوستان دلایل رو گفتن.اگر طالب دلایل باشید🤝☺️
Replying to andبنده با شما صحبت دارم میکنم انتظار دارم شما بگید.بنده هم فرصت چرخ زدن ندارم هرموقع دلیل پیدا کردین پیام بدین🙃🤝
امیرحسین رسولی 🇮🇷 Replied
Replying toاول سلام گل پسرتو منطق یادمون دادند مسولیت هر جایی با رئیسشهالبته این منطق تکوینیه و منطق تدوینی خوندن نمیخواد.معلومه منطق تکوینی تون هم ضعیفه،چه برسه به تدوینی.ثانیا این کارها تقویت نظامه، البته نیاز به توضیح داره اما بعد از اینکه منطق را خوب خواندید.
Replying toعجب...آن وقت رئیس کیست؟تقویت نظام؟!با تضعیف مسئولین تقویت نظام میکنید؟بعد اندازه ای که باید منطق خونده باشم خوندم...