الان توی خیابون با تصمیمات اشتباه آقایون،برادر به برادر رحم نمیکنه .خون جوونهامون داره کف خیابون شهرستانهای دور و نزدیک ریخته میشه بعد میخواید لی لی به لالای مقصران بذاریم .بابا مردم اعتراض دارن،پشت نظامشون ایستادن این حقشون نیست به والله.شاید شما طاقت بیارید ،خیلی ها نمی تونن یه لقمه نون تهیه کنن.