Profile picture of ‌بنده خدا🇮🇷‌
@Bandeh_khoda9 January 2026
این ، تنها بخش بسیار کوچکی از سهم شماهاست، در این تخریب‌ها و آشوبهای وحشتناک!!!شک نکن که تو و امثال تو به خاطر حمایت از این عوامل سوپرانقلابی، در آخرت مغبون و مدیون هستیدشک نکن!!!!!
588 KB
Profile picture of ‌عزیزاله امرائی‌
@Amraie13639 January 2026
یه چیز بگم قائله تموم شه؟! یعنی اغتشاشات مقصرش پزشکیان و قالیبافی که این زندگی رو برای مردم درست کردن نیستند؟! و ما مسئولشیم ..لعنت خدا بر دروغگویان تا ابد... طاقت شنیدن حقیقت رو ندارید؟به مردم قول دادند و طبق قول رأی آوردن و به وعده هایشان وفا نکردند یعنی چی؟! یعنی مردم رو چی فرض کردن.
Profile picture of ‌بنده خدا🇮🇷‌
@Bandeh_khoda9 January 2026
مغلطه نکن!نگفتم هیچ کس دیگری مقصر نیستازت پرسیدم میدونی سهم تو در این آشوب و کشتار خیابانی چیه؟گفتی سهمی ندارم!منم بهت نشون دادم که سهم تو و این کاربرانی که در کف ویراستی صبح تا شب به نظام فحش میدهند، در ایجاد شرایط جنگ خیابانی ، چقدره!میتونی در این دنیا از پاسخگویی فرار کنیاما در آخرت، هرگز!
Profile picture of ‌عزیزاله امرائی‌
@Amraie13639 January 2026
جزء مسئولین وکارشناسانشون که در همه این سال ها یک سیاست کثیف گران کن رانت تموم شه،و دشمنان قسم خورده (داخلی و خارجی) هیچ احد دیگری در این وانفسا سهمی ندارد... و خداوند قطعا حلقوم کیفشان را خواهد گرفت..اما شماهایی که تحمل شنیدن حرف حق رو ندارید عذابتان سخت تر نباشد کمتر هم نیست.
Profile picture of ‌بنده خدا🇮🇷‌
@Bandeh_khoda9 January 2026
این دیدگاه ، فقط از یک نوجوان کم سن و سال، و ناآگاه برمیاد....اگر قدرت تفکر و استدلال شما تا این حد ضعیفه که مثل بچه‌ها ، فقط بچه همسایه رو مقصر شکستن شیشه میدانید و خودتون رو بی‌تقصیر،پس به هیچ عنوان نمیشه حقایق را به شما فهماند
Profile picture of ‌عزیزاله امرائی‌
@Amraie13639 January 2026
آروم بشین و اراجیف گوئی رو کم کن و یقه کسانی روبگیر که در این کشور ثروتمندان رو ثروتمندتر و فقیران رو فقیرتر کردند.در آخر سر یک میلیون بهشون می دن تا خفه شن.جبرائیلی باحرف مردم رو خر خطاب کرده.اما مسئولین در عمل جامعه رو خر فرض کردند بایه حساب سرانگشتی مشخص میشه این یک میلیون هیچ مشکلی رو حل نمیکنه.
Profile picture of ‌بنده خدا🇮🇷‌
@Bandeh_khoda9 January 2026
بخدا سوگند تا وقتی زنده هستم شما سوپرانقلابی‌های دروغگو و ریاکار را رسوا خواهم کرد اجازه نمیدم که جای جلاد و شهید را عوض کنیداجازه نمی‌دیم همون کاری را که با شهید رییسی و سرداران شهید کردید با کل نظام اسلامی ایران انجام بدیدما به یاری خدا آرزوی سرنگونی نظام اسلامی را بر دل شما خواهیم گذاشت
Profile picture of ‌عزیزاله امرائی‌
@Amraie13639 January 2026
آرزوی سرنگونی نظام اسلامی اون هم ما ! یا لیبرال های پدرسوخته؟ باز هم لعنت خدا بر دروغگوی دروغ پیشه ی تهمت زن تا ابد... ما انتقاد داریم و اعتراض داریم و نمی ذاریم لیبرال ها انقلاب روح الله (ره) رو به هرزگی و فساد بکشانند..ریل انقلاب فقط ریل امامین انقلاب نه کوته فکرهای لیبرال
Profile picture of ‌بنده خدا🇮🇷‌
@Bandeh_khoda9 January 2026
اگر واقعا طرفدار نظام هستیچرا صبح تا شب در حال سیاه‌نمایی و لجن‌پراکنی علیه همین نظام هستید؟چرا به جای پیروی از فرمان رهبری،از فرامین جبراییلی و رسایی و ثابتی و رجانیوز و علیزاده منافق، اطاعت میکنید؟چرا دنبال سرنگونی دولت و مجلس و قوه قضاییه هستید؟مگر نظام اسلامیاز ارکان نظام اسلامیجداست؟
Profile picture of ‌عزیزاله امرائی‌
@Amraie13639 January 2026
هر موقع رهبری فرمودن این اشخاص منافق هستند بنده میذارمشون کنار.. گور بابای علیز...کرده. چرا انتقاد به عملکرد اشتباه رو به سرنگونی تعمیم می دید؟ نکنه واقعا خودتون از هر دولتی انتقاد داشته باشید اینگونه فکر می کنید؟ البته اصلاحات دوبار دولت دستش نبوده اون دولت ها رو تا سرنگونی برده.شاید از اونائید؟!
Profile picture of ‌بنده خدا🇮🇷‌
@Bandeh_khoda9 January 2026
انتقاد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟😳شماها دارید صبح تا شب تو گوش ملت می‌خونید که مسئولین خرتون کردند و سوارتون شدناسم این کار رو میذاری انتقاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟کجا بزرگ شدی شما؟؟؟
جائی بزرگ شدم که حقیقت رو حتی اگر تلخ باشه قبول کنم.نه کور کورانه و فقط از روی تعصب به موضوعات نگاه کنم.دور دوم احمدی نژاد واقعا از من یکی سواری گرفت و رأی جمع کرد ولی بعد بابت حمایتهای رهبری کلی ناسپاسی کرد.گاهی خوبه آدم قبول کنه یه جاهائی بی عقلی می کنه.با نوع گفتار جبرائیلی زاویه دارم.اما حقیقت
15:55 - 9 January 2026

5 Reactions
420 Views