واقعا ایران خودرو و سایپا و دستگاه های نظارتی صمت و خود دستگاه قضا در جریان گران کردن بی ضابطه خودرو و بیعرضگی مطلقشان در عدم نشان دادن کوچکترین واکنشی که این ها رو یکم حتی بترسونه نشون میده کار مسئولین خیلی درسته!برخی شهدا امنیت چه کسانی رو تامین کردن؟؟؟؟؟؟؟