21 April 2026
حسودی نمیکنم مگر به دختری که داداش بزرگتر داره .تا صبح حسرتشو میخورم .
Profile picture of ‌Ara‌
@Aranusia21 April 2026
بازم حسودی نکن سیسیهمچین تحفه ای هم نیست😔
Profile picture of ‌ریحانه‌بیگم‌
@REyHanE_beigom21 April 2026
Replying to
هستا 😔
Profile picture of ‌Ara‌
@Aranusia21 April 2026
Replying to
مثه سگ کتک نخوردی، برای بقا نجنگیدی😔😂
Profile picture of ‌'Khalifeh'‌
@Khalifeh_net21 April 2026
چه آدم بیشعوریه برادرتون، ببخشیدا، نمیدونه به خواهر کوچیکتر از گل نازکتر نباید گفت؟
بالاخره ما باهم یه دوران بچگی ای داشتیم،اون موقعا خیلی اذیتم میکرد😔🥲دیگه خانواده مردسالار همینه
19:36 - 21 April 2026

1 Reactions
40 Views