از انرژی تحجر بعضیها میتوان استفاده های زیادی کرد.
@Soheilgh205 January 2026Replying to and 98 othersاز انرژی تحجر بعضیها میتوان استفاده های زیادی کرد.
@Amraie13635 January 2026Replying to and 98 othersجناب چرا سوالات شما رو جواب دادیم ..شما از جواب دادن طفره رفتید؟! ماجرای پزشکیان و وزراش پزشکیان راست گفت؟ یا دروغ ؟ رهبری و مجلس در انتخاب وزرا دخالت داشتند یا نه؟ اگر یه ذره صداقت داشته باشید به دور از فحاشی و تحقیر جواب می دید.که مجلس دروغ میگه یا پزشکیان؟!
@Amraie13635 January 2026Replying to and 98 othersیا دروغ معاون پزشکیان که تورم ۵۰٪رو از دولت شهید رئیسی تحویل گرفتند! و اینکه اول گفتند پول نداریم برای دادن مبلغ بیشتر کالا برگ چون موجب چاپ پول و تورم میشه ولی الان میخوان نفری یه میلیون بدن؟! تناقض بوده بعد دست و پا درآورده؟! یا کلا سیستم کارشناسان اینجوریه؟2 MB
@user17103343269parsa5 January 2026Replying to and 98 othersامیدوارم این برنامه تک نرخی کردن ارز موفق باشه هرچند امروز دوباره دلار رفت بالای ۱۴۰ تومن ، ولی اگه اون چیزی که دولت و مجلس(البته نه همه مجلس)به نام تک نرخی کردن ارز شروع کردن نتونه موفق بشه موج تورمی شدیدی رو مجدداً شاهد خواهیم بود.هرچند به شخصه امیدوارم اون اتفاق خوبه بیفته و همه خوشحال باشیم.
@user17103343269parsa6 January 2026Replying to and 99 othersسقوط نظام که شوخی هستشولی تصمیمات و رفتار برخی مسئولان چه از روی جهل و یا از روی عمد و خیانت فقط هزینه میذاره رو دست نظامبه قول معروف ما اگه جلوی گل به خودی زنهای داخلی رو بتونیم بگیریم ، حریفان خارجی نمیتونن غلطی بکنن😔😔
@abbasMoHo7 January 2026Replying to and 99 othersبه نظرم مشروعیت نظام رو مردم با همراهی یا عدم همراهی شون با نظام نشان میدهند. الان در حال پسرفت هستیم با این دست فرمون. آخر دوره روحانی لب پرتگاه بودیم مرحوم رییسی با همدلی با مردم و با صداقتی که از طرف مردم حس شد جلوی فروپاشی رو گرفت.ولی الان با قلدری داریم میریم سمت ایجاد نارضایتی حداکثری.
@shahid1207 January 2026Replying to and 99 othersچند ماه در دولت شهید رییسی درگیر اغتشاشات بودیم؟؟!!نخیر ،ربطی به دولتها ندارد دشمن همیشه برای اغتشاش بهانه ای پیدا میکند ولی مثل همیشه ناکام میماند شما نگران نباش
@MD20007 January 2026Replying to and 99 othersولی بهانه اینبار که دیگه دلار ۱۵۰ هزاری دیگه بهانه نیست واقعیته شاید دوره های قبلی بهانه بود
@Amraie13637 January 2026Replying to and 99 othersولی قربون خدا برم سال ۴۰۱ همین پزشکیان توی صدا و سیما به دروغ گفت که مأمورا مهسا امینی رو زدن ،هر چند بعدا توی دادگاه با حضور وکیل امینی مشخص شد که اون ردی توی سرش مال جراحی بوده!یا همین قائم پناه که امروز گفت استفاده از سلاح کار اغتشاشگران است،سال۴۰۱گفته بودچشم خالی شده ۵۰سال بر جبین حکومته!