شهید رئیسی که عاقبت بخیر شد نیازی به دلسوزی مزورانه شمانداره فکری به حال این وفاق جهنمیتون کنین
@Nooralanoor5 January 2026Replying to and 98 othersشهید رئیسی که عاقبت بخیر شد نیازی به دلسوزی مزورانه شمانداره فکری به حال این وفاق جهنمیتون کنین
@Amraie13635 January 2026Replying to and 98 othersبعضی ها هنوز نفهمیدن رهبری از هر رئیس جمهوری حمایت می کنه...علی الخصوص در این برهه خاص! برهه ای که کوچکترین التهاب سیاسی به ضرر کشور و تنها حکومت شیعه است.شوخی نیست ۱۶ میلیون نفر رای داده. ولی راه انتقاد منصفانه رو هم نبسته،خدایی با این رئیس جمهور داریم به قهقرا می ریم. و فقط باید از خدا کمک بخوایم.
@rezayahyaei5 January 2026Replying to and 98 othersاز انرژی نفهمیدن اینا،میشه بجای سوخت انرژی هستهای استفاده کرد.
@Soheilgh205 January 2026Replying to and 98 othersاز انرژی تحجر بعضیها میتوان استفاده های زیادی کرد.
@Amraie13635 January 2026Replying to and 98 othersجناب چرا سوالات شما رو جواب دادیم ..شما از جواب دادن طفره رفتید؟! ماجرای پزشکیان و وزراش پزشکیان راست گفت؟ یا دروغ ؟ رهبری و مجلس در انتخاب وزرا دخالت داشتند یا نه؟ اگر یه ذره صداقت داشته باشید به دور از فحاشی و تحقیر جواب می دید.که مجلس دروغ میگه یا پزشکیان؟!
@Amraie13635 January 2026Replying to and 98 othersیا دروغ معاون پزشکیان که تورم ۵۰٪رو از دولت شهید رئیسی تحویل گرفتند! و اینکه اول گفتند پول نداریم برای دادن مبلغ بیشتر کالا برگ چون موجب چاپ پول و تورم میشه ولی الان میخوان نفری یه میلیون بدن؟! تناقض بوده بعد دست و پا درآورده؟! یا کلا سیستم کارشناسان اینجوریه؟2 MB
@user17103343269parsa5 January 2026Replying to and 98 othersامیدوارم این برنامه تک نرخی کردن ارز موفق باشه هرچند امروز دوباره دلار رفت بالای ۱۴۰ تومن ، ولی اگه اون چیزی که دولت و مجلس(البته نه همه مجلس)به نام تک نرخی کردن ارز شروع کردن نتونه موفق بشه موج تورمی شدیدی رو مجدداً شاهد خواهیم بود.هرچند به شخصه امیدوارم اون اتفاق خوبه بیفته و همه خوشحال باشیم.
@user17103343269parsa6 January 2026Replying to and 99 othersسقوط نظام که شوخی هستشولی تصمیمات و رفتار برخی مسئولان چه از روی جهل و یا از روی عمد و خیانت فقط هزینه میذاره رو دست نظامبه قول معروف ما اگه جلوی گل به خودی زنهای داخلی رو بتونیم بگیریم ، حریفان خارجی نمیتونن غلطی بکنن😔😔
@abbasMoHo7 January 2026Replying to and 99 othersبه نظرم مشروعیت نظام رو مردم با همراهی یا عدم همراهی شون با نظام نشان میدهند. الان در حال پسرفت هستیم با این دست فرمون. آخر دوره روحانی لب پرتگاه بودیم مرحوم رییسی با همدلی با مردم و با صداقتی که از طرف مردم حس شد جلوی فروپاشی رو گرفت.ولی الان با قلدری داریم میریم سمت ایجاد نارضایتی حداکثری.
@MD20007 January 2026Replying to and 99 othersولی بهانه اینبار که دیگه دلار ۱۵۰ هزاری دیگه بهانه نیست واقعیته شاید دوره های قبلی بهانه بود
@abbasMoHo7 January 2026Replying to and 99 othersموافقم همیشه بهانه ای تراشیده میشود از سمت معاندین.زن زندگی آزادی منحوس هم از طریق غربگرایان ذلتخواه به کشور تزریق شد و چون رییس جمهور معمم داشتیم فرصتی بود برای تخریب دینمان. لازمه مراجعه کنید به محتواهای ساخته سده در ایام ایشان تا ببینید چقدر به اقای رییسی توهین میشد بخاطر لباس و عقیده اسلامیش
@Seyed133213817 January 2026Replying to and 99 othersدوره شهید رییسی با الان از نظر اقتصادی هیچ تفاوتی نداردچون نسخه اقتصادی هر دو یکی بودجراحی اقتصادی که باعث حوادث ۱۴۰۱ شد حوادث ۱۴۰۱ در اصل فرهنگی و رسانه ای بود ولی مردم به دلیل مسایل شدید جراحی اقتصادی با آن همراهی کردنمشروعیت نظام از آبان ۹۸ به باد فنا رفت و نمونه اش سقوط مشارکت در انتخابات ست
@Seyed133213817 January 2026Replying to and 99 others