خدا از این جماعت نگذرد. که در خواب فانتزی بسر میبرند . صلاح نمیدانند که نقض آتش بس را ببینند .مباد لحنتان تند باشد (نقض آتش بس نگران کننده است !) 😒😒😒😒ممکن است روند مذاکرات مختل شود . واقعاً جای بسی تأسف است . تا چه زمانی میخواهید خود را به حماقت بزنید.
22:15 - 1 June 2026